سرمربی آلبی‌سلسته پس از برتری تیمش برابر آمریکا عنوان کرد که آرژانتین با این بازی می‌تواند فاتح مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶ شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو در پی برتری ۴ بر صفر بامداد امروز (چهارشنبه) شاگردانش برابر آمریکای میزبان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶ و صعود به فینال این رقابت‌ها در تمجید از بازی خوب مردانش گفت: رویکرد و عملکرد امروز، ما را به برد در فینال این دوره کوپا آمه‌ریکا امیدوارتر کرد. با نتیجه‌ای که در دیدار فینال خواهیم گرفت، مشخص خواهد شد که آیا ما بهترین تیم تورنمنت هستیم یا خیر!

سرمربی آرژانتین در ادامه در مورد حریف احتمالی شاگردانش در فینال این مسابقات اظهار داشت: شیلی هنوز فینالیست نشده، اما واقعیت این است که شیلی همیشه خود را تا مراحل پایانی کوپا آمه‌ریکا رسانده و به جایگاهی رسیده که باید می‌رسیده است.

وی همچنین در ستایش از ستاره تیمش که با گلزنی مقابل آمریکا، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۵۵ رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین شد، عنوان کرد: اطمینان دارم که مسی بابت این رکوردشکنی خیلی خوشحال است و تیم هم بابت عملکردی که ارائه داد، خوشحال است. این فوق‌العاده است که بهترین بازیکن جهان، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین هم هست.

آرژانتین در فینال صدمین سالگی مسابقات کوپا آمه‌ریکا به دیدار برنده بازی کلمبیا- شیلی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.