بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: تیم ملوان بندرگز برای کسب پیروزی مقابل تیم خزر رودسر به این شهر سفر می‌کند.

مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم خزر رودسر را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم در دیداری که تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم با کسب پیروزی چند رده در جدول صعود کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با بازگشت آقای فاضل جهانشاهی به جمع هیئت مدیره و حضور آقای هادی اسدی به عنوان مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان نیز مساعدت‌هایی به تیم ملوان بندرگز به عنوان نماینده فوتبال ساحلی گلستان داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: تیم ما در هفته‌های ابتدایی با مشکلات زیادی رو به رو بود و برخی مسائل موجب شد تا امتیازات زیادی از دست بدهیم.

تبیانیان ادامه داد: هدف ما در فصل جاری حضور در جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر فوتبال ساحلی است و با جدیت تمام این هدف را دنبال می‌کنیم.

وی یادآور شد: امتیازات زیادی در دیدارهای حساس دور رفت از دست دادیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این امتیازات از دست رفته را در دور برگشت جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با کسب پنج برد، پنج باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در مکان دهم جدول ۱۳ تیمی قرار دارد.

نماینده بندرگز در ادامه مسابقات و از هفته دوازدهم، چهارشنبه دوم تیر راس ساعت ۲۱:۳۰ مهمان تیم خزر رودسر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.