کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مشاور بین الملل رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از حضور در فوتبال سه هدف را دنبال می‌کند گفت: فضای بین المللی نسبت به ایران مثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا آصفی گفت: فوتبال به دلیل اهمیتی که در بین آحاد جامعه دارد بسیار پر اهمیت بوده و به دلیل اینکه از هر قشری اعم از جوان تا سالمند به آن علاقه دارند، فراگیر است و در واقع دارای مخاطب محدودی نیست.

وی گفت: با سه هدف اکنون در میان خانواده فوتبال حضور دارم و امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم. ابتدا باید الویت های خود را تعیین کنیم. سپس باید با تفکیک مسائل اصلی و فرعی برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای پیشبرد اهدافمان طراحی کرده و در نهایت ارتباط جدی با نهادهای بین المللی فوتبالی که در سطح آسیا و دنیا است، داشته باشیم تا به اهداف خود برسیم.

مشاور بین الملل رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از مهمترین فعالیتی که باید به آن رسیدگی کرد و اهمیت بسزایی دارد ارتباط جدی با رسانه های داخلی و خارجی است. در فضای کنونی فارق از رسانه ها، مردم با افکار عمومی و ارتباطات زندگی می کنند. باید در این زمینه جدی تر عمل کرد.

دکتر آصفی در پایان گفت: فضای بین الملل نسبت به ایران مثبت شده است و چه بهتر که از طریق رسانه ها این فضا مطلوب تر شود. ضمن اینکه ورزش به خودی خود بخشی از دیپلماسی عمومی در دنیا است. اکنون موضوع روز وضعیت تیم ملوان است که از طریق آحاد جامعه بررسی می شود و موضع دقیقی که در راستای انتقال تیم ها در رسانه ها وجود دارد، خود بخشی است که کمک بسزایی در روشن شدن افکار عمومی می کند. بر همین اساس معتقدم رسانه ها نقش تعیین کننده ای در بخش حمایت و موفقیت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.