رئیس کمیته اسبق فدراسیون فوتبال گفت: ریاست اصفهانیان بر کمیته داوران فدراسیون فوتبال قانونی است.

سیدرضا غیاثی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور غیرقانونی فریدون اصفهانیان در کمیته داوران به خاطر ریاست در هیات فوتبال زنجان گفت: هیات‌های فوتبال جزئی از ارکان فدراسیون فوتبال هستند و عضویت و ریاست در هیات‌های فوتبال منافاتی با ریاست کمیته‌ها در فدراسیون فوتبال ندارد.

وی ادامه داد: آنچه در آیین‌نامه‌ها و اساسنامه فیفا آمده است مربوط به سازمان‌ها و نهادهای خارج از ارکان فوتبال است.هیات‌های فوتبال زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستند بنابراین ریاست اصفهانیان در هیات فوتبال زنجان تضادی با ریاستش در کمیته داوران ندارد.

رئیس اسبق کمیته داوران با اشاره به حضور روسای فدراسیون‌های مختلف در کمیته داوران فیفا عنوان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا سال‌ها رئیس کمیته داوران فیفا هم بود. او نایب‌رئیس یوفا هم بود بنابراین این پست‌ها هیچ منافاتی با یکدیگر ندارد یا در آسیا ماکودی رئیس فدراسیون تایلند سال‌ها رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. ژیانگ رئیس فدراسیون چین دو سال خودش رئیس کمیته داوران AFC بود و حتی رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده داشت.

غیاثی تصریح کرد: بنابراین افرادی که می‌گویند ریاست اصفهانیان بر کمیته داوران فدراسیون فوتبال غیرقانونی است یا چیزی از قانون سرشان نمی‌شود یا نظر خاصی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.