کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاندیدای اصلی ریاست باشگاه العربی قطر پس از ثبت نام رسمی برای احراز این پست در انتخابات آینده دوباره به انتقاد از سرمربی ایتالیایی و بازیکنان خارجی از جمله دژاگه و نکونام پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خلیفه بن جبر، کاندیدای ریاست انتخابات آینده باشگاه العربی قطر در خصوص ادامه همکاری با جیان فرانکو زولا، سرمربی ایتالیایی گفت: صحبت کردن در این زمینه کمی زود است، اما هواداران زولا را نمی‌خواهند و موافق ماندن او نیستند. دو مربی خوب و مطرح را مدنظر داریم که هنوز صحبتی با آنها در دوحه انجام نشده است.

وی در رابطه با حفظ بازیکنان خارجی تیم العربی از جمله دژاگه، نکونام، پائولینهو و دسوزا عنوان کرد: به نظر من باید قید تمامی بازیکنان خارجی تیم العربی را بزنیم و شاید بتوانیم پائولینهو را در میان آنها حفظ کنیم. یک بازیکن از میان ازکوئیل و هرناندز فصل آینده در تیم العربی حضور خواهند داشت، اما این مسائل نیاز به بررسی بیشتر دارند.

با توجه به صحبت‌های این کاندیدای ریاست باشگاه العربی و در صورت انتخابش، قطعا زولا، اشکان دژاگه و جواد نکونام از این تیم قطری جدا خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.