کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین تمرینات آماده‌سازی‌اش برای انجام اولین بازی خود در جام ملت‌های آمریکای جنوبی را به تنهایی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیت لیونل مسی که در بازی دوستانه اخیر تیم ملی آرژانتین برابر هندوراس دچارش شد، هنوز او را از شرایط ایده‌آل برای انجام اولین بازی‌اش دور نگه داشته است به‌طوری که مهاجم بارسلونا مجبور شده تمرینات آماده‌سازی روز گذشته‌اش را به تنهایی انجام دهد و خودش را برای اولین بازی شاگردان خراردو مارتینو در کوپا آمه‌ریکا که برابر شیلی است، آماده کند.

مصدومیت مسی در بازی برابر هندوراس که باعث کبودی و ورم کمر او شد، بیم خارج شدن او از کوپا را به‌وجود آورد، اما ظاهراً با هر شرایطی که بوده، ‌پزشکان آلبی‌سلسته توانسته‌اند او را به بازی در تورنمنت یکصدسالگی کوپا آمه‌ریکا امیدوار نگه دارند.

مسی پس از سفر کوتاه اخیرش به اسپانیا برای شرکت در جلسه رسیدگی به اتهام فرار مالیاتی‌اش، به کالیفرنیا برگشته است تا در تمرینات تیم ملی آرژانتین شرکت کند.

علاوه بر برترین بازیکن دنیا، لوکاس بیلیا نیز تمریناتش را به‌تنهایی انجام داد، اما اسکیل لاوتزی و خاویر پاستوره در تمرینات گروهی شرکت کردند.

اولین بازی آلبی‌سلسته در کوپا آمه‌ریکا بامداد سه‌شنبه برابر شیلی است، دیداری که تکرار فینال کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.