کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در جشن شبانه باشگاهش گفت: به شما هواداران خوب افتخار می‌کنم و امیدوارم باز هم ما را حمایت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس، زین الدین زیدان سرمربی موفق تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در جمع هواداران تیمش گفت: بسیار خوشحالم، احساس خوبی دارم و تصور می‌کنم بر قله فوتبال حرفه‌ای ایستاده‌ام، از این بهتر نمی‌شود، در دوران بازیگری خود به همه افتخاراتی که در رویای خود داشتم رسیدم و اکنون به عنوان مربی بعد از طی کردن دورانی دوست داشتنی در آکادمی رئال مادرید، با تیم محبوب و دوست داشتنی خود بر قله فوتبال اروپا خیمه زده‌ام. از همه هواداران ممنونم و می‌دانم که اگر شما نبودید هرگز به این موفقیت دست پیدا نمی‌کردم.

وی ادامه داد: رئال مادرید باید این شکوه را تکرار کند، من امسال بدشانس بودیم و جم حذفی به خاطر یک اشتباه عجیب از دست ما رفت. در لالیگا نیز فرصت کافی برای رسیدن به قهرمانی نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.