کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دور چهارم رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا امروز در ازبکستان پیگیری شد و شطرنج‌بازان ایرانی موفق به کسب پیروزهایی در این مسابقات شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دور چهارم رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا امروز در ازبکستان پیگیری شد و در بخش مردان احسان قائم‌مقامی با تساوی مقابل حریفی از چین در رده ۵ قرار گرفت.

همچنین علیرضا فیروزجا و مسعود مصدق‌پور نیز با پیروزی مقابل نمایندگان کشور میزبان به ترتیب در رده های ۲۲ و ۳۲ جای گرفتند.

در بخش بانوان نیز میترا حجازی‌پور با برتری مقابل نماینده هند در رده ۴ قرار گرفت و آتوسا پورکاشیان و ساراسادات خادم‌الشریعه با باخت مقابل حریفان به ترتیب در رده های ۳ و ۱۷ قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.