کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم کاستاریکا دعوت شد تا این تیم را در دیدارهای پیش‌رو همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازگشت مایکل اومانیا به ترکیب پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شد، سرمربی تیم ملی کاستاریکا برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا این بازیکن را به اردوی تیمش فرا بخواند. اومانیا در فصل گذشته مدت زیادی را در پرسپولیس نیمکت‌نشین بود و به‌همین خاطر هم از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد، اما شرایط این بازیکن در نیم‌فصل دوم لیگ در پرسپولیس بهتر شد و این مسئله از چشم مربیان تیم ملی کاستاریکا دور نماند.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مسابقات کوپا آمه‌ریکا با تیم‌های کلمبیا، آمریکا و پاراگوئه هم‌گروه است و اومانیا در این رقابت‌ها تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد. برخلاف اومانیا، جری بنسون به‌خاطر نیمکت‌نشینی در پرسپولیس بعد از چند سال حضور مداوم در ترکیب تیم ملی هندوراس در اردوی اخیر این تیم جایی در جمع دعوت‌شدگان نداشت و این‌روزها در کنار خانواده خود در هندوراس به استراحت می‌پردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.