کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تمرینات خود را با پشتکار و تلاش جهت حضور در رقابتهای جام جهانی کلمبیا برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گویی کوتاه با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بازیکنان گفت: در حال حاضر به جز سه بازیکن (کشاورز، سنگ سفیدی و اسماعیل پور) که مصدومیت دارند و زیر نظر کادر پزشکی فعالیتهای خود را انجام می دهند، بقیه بازیکنان تمریناتی که برایشان در نظر گرفته ایم را پشت سر می گذارند.

وی گفت: این اردو تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و پس از ماه مبارک رمضان دور جدید تمرینات ملی پوشان آغاز میشود. البته برنامه های تدارکاتی و تمرینی که در نظر کادر فنی است را پیگیری خواهیم کرد تا به مرحله اجرا برسد و بازیکنان با آمادگی بالایی در مسابقات جام جهانی کلمبیا حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی درباره اردوی تدارکاتی که به میزبانی البرز بود، گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان بعد از اردوی البرز، وارد فاز جدید تمرینات خود شده اند و با تلاش و پشتکار خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.