ستاره پیشین رئال مادرید که از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است، از یک خصوصیت خاص رئال سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، رئال مادرید با هدایت زیدان پایان بسیار خوبی در فصل فوتبال باشگاهی در قاره سبز داشت. این تیم توانست در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را شکست دهد و برای یازدهمین بار در تاریخ خود جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر ببرد.

میشل سالگادو بعد از بازی به ستایش از رئال پرداخت و گفت: این تیم یک خصوصیت خاص دارد و آن این که روش پیروزی به ویژه در دیدارهای نهایی را بلد است. یک بار دیگر ثابت کردیم یکه تاز لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

او ادامه داد: برای همه رئالی ها روز بسیار بزرگی بود. هرچند دیدار بسیار سختی بود اما در نهایت خاطره خوبی برای ما داشت و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. تیم زیدان در زمان های حساس واکنش خوبی از خود نشان داد. اتلتیکو مادرید اصلا حریف آسانی نبود. این تیم قهرمان های اسپانیا، هلند و آلمان را از پیش رو برداشته بود اما رئال به خوبی می داند که در دیدارهای نهایی چگونه به پیروزی برسد. این قهرمانی را به زیدان و همه رئالی ها تبریک می گویم.

سالگادو یکی از پر افتخارترین بازیکن تاریخ رئال است. او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ برای رئال مادرید بازی کرد و عنوان های زیادی به دست آورد که بدون شک مهم ترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۲ بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.