سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هنوز صحبت جدیدی در مورد ادامه کارم در باشگاه نفت آبادان مطرح نشده است و منتظرم که ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه شرایط ادامه همکاری او با باشگاه نفت آبادان به کجا انجامید، گفت: فعلا خبر جدیدی نشده و همان موضوعات قبلی مطرح است.

وی در مورد اینکه آیا به صورت تلفنی هم با مسئولان باشگاه ارتباطی نداشته است، خاطرنشان کرد: در تماس‌های تلفنی با مسئولان باشگاه در ارتباطم اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است. فردا هم برای حضور در جشن صعود باشگاه به لیگ برتر راهی آبادان می‌شوم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه شایعه شده مسئولان نفت به دنبال برخی مربیان دیگر هستند، اظهار داشت: مهم نیست. نفت تیم بسیار بزرگی است و خیلی از افراد دلشان می‌خواهد در این تیم حضور داشته باشند همانطور که این مسئله هم خواست من است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود نفت آبادان باشد.

دست‌نشان در مورد اینکه او تیم را به لیگ برتر آورده و هواداران اعتقاد دارند حق او است که در این تیم مربیگری کند، خاطرنشان کرد: این نظر لطف هواداران است. مدیریت باشگاه هم این مسئله را اعلام کرده است اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد امیدوارم تصمیمی بگیرند که به سود تیم باشد.

وی در پایان در مورد علاقه‌اش به ادامه کار در نفت آبادان گفت: صد در صد دوست دارم در نفت باشم و در این تیم فعالیت کنم. باید منتظر آینده باشیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.