کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی یک مهره تأثیرگذار برای پرسپولیس بود، اما قرار نیست با جدایی یک بازیکن این تیم دچار مشکل شود.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد موضوع جدایی طارمی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ‌وقت به یک بازیکن متکی نبوده است. این درست است که طارمی یک مهره تأثیرگذار بود و بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد، اما قرار نیست پرسپولیس با جدایی یک بازیکن دچار مشکل شود. طارمی گل زد، پاس گل داد، پنالتی گرفت و بسیار مؤثر بود، ولی در صورت جدایی این بازیکن باید بهترین جایگزین را برای او در نظر بگیرند.

وی در ادامه افزود: یادم می‌آید در سال ۱۳۶۵ بازیکنانی مثل من، درخشان، فرشاد پیوس و محمد پنجعلی از پرسپولیس به قطر رفتیم، ولی این تیم فصل آینده با جذب چند بازیکن جوان توانست قهرمان شود. در این سال‌ها بسیاری از بازیکنان بزرگ و تأثیرگذار از پرسپولیس جدا شدند، ولی مهره‌های جدیدی در این تیم درخشیدند و حتی به تیم ملی رسیدند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد:‌ طارمی جوانی بود که از بوشهر آمد و در پرسپولیس درخشید. امثال طارمی در فوتبال ایران زیاد هستند که در شهرستان‌ها بازی می‌کنند و دیده نمی‌شوند. آنها می‌توانند با آمدن به پرسپولیس مطرح شوند و امیدوارم که پرسپولیس بتواند بازیکنان خوبی جذب کند. این تیم باید قوی‌تر از سال گذشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.