کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بهترین گلزن تاریخ آرسنال حضور تقریبا قطعی شده ستاره سوئدی در اولدترافورد را به سود منچستریونایتد ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری فرانسوی، بهترین گلزن تاریخ آرسنال از حضور تقریبا قطعی شده زلاتان ابراهیموویچ سوئدی در تیم فصل آینده منچستریونایتد استقبال کرد و این اتفاق را به نفع شیاطین سرخ دانست.

آنری پرداختن ۳۴ میلیون پوند برای بازیکن ۳۴ ساله را معقولانه ارزیابی کرد و گفت که این بازیکن توان ایجاد تحول در فوتبال انگلیس را دارد.

او در این باره گفت: اگر منچستریونایتد، روند انتقال زلاتان را نهایی کند، اصلا متعجب نمی‌شوم. این پسر یک حرفه‌ای بسیار جالب است. من در بارسلونا با او بازی کردم و می‌دانم چه توانایی فوق‌العاده‌ای دارد.زلاتان در زمین حسی جنگجویی فوق‌العاده‌ای دارد اما بیرون میدان کاملا از شخصیتی عادی برخوردار است.نمی‌توانم هیچ نکته بدی درباره زلاتان بگویم. به نظرم حضورش به موفقیت منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس می‌انجامد.

زلاتان ابراهیموویچ پس از به ثمر رساندن ۵۲ گل و ثبت چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برای پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل گذشته از تیم فرانسوی جدا شد و گفته می‌شود قرارداد۳۴ میلیون پوندی با منچستریونایتد را امضا خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.