سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه برای مذاکره با بازیکنان موردنظرش به کشور برزیل و مالی سفر می‌کند، گفت: منافع یک عده با بودن من در سپاهان در خطر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در گفتگو با «صدای سپاهان» درباره وضعیت سپاهان گفت: انتظار ویژه ای از تماشاگران سپاهان دارم که حامی تیم باشند نه حامی فرد. افراد می آیند و می روند ولی سپاهان مثل زاینده رود جاری و روان و زنده است. امیدوارم تماشاگران با همیت و شجاعت خود به ما کمک کنند.

وی افزود: کسانی هستند که منافعشان در خطر است و از بودن من در سپاهان سود نمی برند. امیدوارم آنها تاثیری در تماشاگران نداشته باشند.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: چون دو هفته قبل از آمدنم به اصفهان آمده بودم و مذاکره کرده بودم، خداخدا و دعا می کردم که نکند اتفاق بدی بیافتد که بگویند تمرکز من به سمت سپاهان رفته است ولی آمدن من به سپاهان خوش یمن بود و قهرمان شدیم.

ویسی درباره لیست بازیکنانش هم تاکید کرد: نمی‌توانم این لیست را اعلام کنم. اگر کسی بفهمد بازیکنان مرا می برند. من مدیربرنامه و دلال ندارم و مستقیم با بازیکنان صحبت می کنم. برای همین لیست را اعلام نمی کنم. تماشاگران مطمئن باشید که تیم قوی می بندم. به قول معروف ما سپاهانیم و حالاحالاها قهرمانیم.

وی درباره همکارانش در تیم سپاهان هم گفت: راجع به دستیاران فعلا فکری نکرده ام. کادر فنی چیز خاصی نیست و می‌توان آنرا دو روزه انتخاب کرد.

سرمربی سپاهان در پایان درباره سفرش به برزیل هم گفت: برای دو بازیکن ابتدا به برزیل و سپس به مالی می روم. چون می خواهم رابطی بین بازیکن وباشگاه نباشد، خودم به این کشورها می روم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.