مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به آن دسته از کسانی که همیشه تیم او را به سود بردن از قضاوت‌های جانبدارانه داوران برای ۱۰ نفره کردن حریفان آبی‌و‌اناری‌ها متهم می‌کنند، پاسخی کنایه‌آمیز داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمک داوران به بارسلونا با ۱۰ نفره کردن رقبای این تیم، همواره جزو موضوعاتی بوده است که رسانه‌ها به‌خصوص رسانه‌های مادریدی به آن اشاره داشته‌اند و داوران را به جانبداری از کاتالان‌ها متهم کرده‌اند. این اتفاق اما یکشنبه شب در فینال جام حذفی اسپانیا به شیوه معکوس رخ داد و این کاتالان‌ها بودند که نزدیک به یک نیمه تمام با ۱۰ بازیکن برابر سویا بازی کردند و با این حال در نهایت بازی را در وقت‌های اضافی با نتیجه ۲ بر صفر بردند.

همین موضوع بهانه‌ای برای جرارد پیکه، مدافع میانی کاتالان‌ها فراهم کرده است تا پاسخ آن دسته از کسانی که تیمش را به سود بردن از قضاوت جانبدارانه داوران متهم می‌کنند، پاسخ دهد.

پیکه شب گذشته (دوشنبه) در جشن قهرمانی بارسا، خطاب به هوادارانی که به ورزشگاه نیوکمپ آمده بودند، گفت: برای آنهایی که همیشه غر می‌زنند، ما امسال که برای‌مان سال سختی بود هم به اهداف‌مان رسیدیم. من فقط می‌خواهم از همه شما به‌خاطر حمایت‌هایی که در طول این سال سخت و نیز در فینال جام حذفی در مادرید از ما انجام دادید، تشکر کنم.

پیکه ادامه داد: سرمربی‌مان می‌گوید امسال سال سختی بوده است، اما ما به اهداف‌‌مان رسیدیم و از این بابت بسیار خوشحالیم. یک چیز هم برای آنهایی که مدام غر می‌زنند و از اینکه ما چند بار برابر تیم‌های ۱۰ نفره بازی کرده‌ایم شاکی بوده‌اند. این بار ما ۱۰ نفره شدیم، اما چه اتفاقی افتاد؟ قهرمان شدیم. زنده‌باد بارسلونا، زنده‌باد کاتالونیا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.