کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که این تیم پتانسیل شکست دادن النصر امارات را دارد.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار فردای تراکتورسازی مقابل النصر امارات گفت: کارمان سخت است و باید سه گل به النصر بزنیم و گل هم نخوریم. ناامید نیستیم، چون پتانسیل شکست دادن این تیم را داریم، خصوصا اینکه در زمین خودمان بازی می‌کنیم و چشم به حمایت هواداران داریم.

وی ادامه داد: در بازی رفت اختلاف ما با النصر سه گل نبود، ولی متأسفانه اشتباهاتی داشتیم که در نهایت به ضررمان تمام شد. می‌توانیم سه گل به النصر بزنیم. وقتی به تیم پرقدرت الجزیره چهار گل زدیم، پس النصر را هم می‌توانیم شکست دهیم.

ایرانپوریان درمورد شایعه فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید ببینیم برای فصل آینده چه شرایطی به‌وجود خواهد آمد. امیدوارم باشگاه تراکتورسازی فصل آینده حضور پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.