سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال می‌گوید اگر می‌خواهیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بگیریم باید دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

مهناز امیرشقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: با توجه به امتحانات بازیکنان و همین طور کنکور تمرینات تا اواخر خردادماه تعطیل است، اما ما برنامه‌های منظمی را به فدراسیون داده‌ایم و این پیش‌بینی را کرده‌ایم که بازیکنان نیاز به دیدار دوستانه دارند.

وی با اشاره به اینکه کمبود دیدارهای تدارکاتی مشکل اصلی ورزشکاران است، گفت: اردو و تمرین هست، اما اگر می‌خواهیم از پس تیم‌های رقیب بربیاییم نیاز داریم تلاش بیشتری داشته باشیم. چرا که همه تیم‌ها با برنامه‌ریزی مناسب در این مسابقات شرکت می‌کنند و تیم‌های لیگ برتری نیز نمی‌توانند پاسخگوی نیاز ما باشند.

امیرشقاقی در پاسخ به این سوال که قرعه‌کشی ایران را در مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا چطور می‌بینید، عنوان کرد: ویتنام جزو تیم‌های خوب آسیاست. از تیم جوانان فیلیپین شناختی ندارم، اما تیم بزرگسالان این کشور چند سال قبل تیم ما را برده بود. هند را هم به خوبی می‌شناسیم، بارها مقابل ما بازی کرده و حریف آسانی نبوده است. هر تیمی که تدارکاتی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده میدان باشد. اگر طبق همان برنامه قبلی جلو برویم نتیجه نمی‌گیریم. ما برای مسابقات سال قبل یک سال فرصت داشتیم، اما دیدار تدارکاتی نداشتیم، بازیکنان ما نیاز به حضور در تورنمنت‌های مختلف را دارند.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره اینکه شما در برنامه‌تان بازی با چه کشورهایی را درخواست کرده‌اید، خاطرنشان کرد: تاجیکستان، ازبکستان، ژاپن و تایلند کشورهایی هستند که ما درخواست بازی دوستانه به آنها داده‌ایم. نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته حالا باید ببینیم نتیجه چه می‌شود. ما نیاز داریم تا فاصله‌مان را با تیم‌های شرق آسیا کمتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.