پیشکسوت تراکتورسازی اظهار کرد این تیم با حمایت هوادارانش می‌تواند از سد النصر امارات بگذرد.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به این سوال که مصاف تراکتورسازی و النصر امارات را چطور ارزیابی می‌کند، به صحبت پرداخت و گفت: تراکتورسازی تا اینجای کار در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته است ولی روی اشتباهات مدافعان و شاید اشتباهات تیمی در مقابل النصر چهار گل دریافت کرد. این چیزی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم. فکر می‌کنم تراکتورسازی به این دیدار مثل یک بازی پلی‌آف نگاه نکرده بود و مثل یک بازی در مرحله گروهی در این میدان گام گذاشت. تراکتور باید در امارات محتاط‌ تر به میدان می‌رفت ولی دیدیم که این تیم هجومی به مصاف النصر رفت و در نهایت غافلگیر شد. با این‌ حال فکر می‌کنم مصاف در تبریز برای النصر مشکل خواهد بود. مطمئنا حضور هواداران تراکتورسازی و پر کردن ورزشگاه یادگار امام می‌تواند النصر را تحت فشار قرار دهد و در نهایت تراکتور را به مرحله بعدی ببرد.

او ادامه داد: هواداران تراکتورسازی در بازی با النصر حکم یار دوازدهم را دارند و همانطور که تراکتور به راحتی الجزیره را در تبریز شکست داد، می‌تواند النصر را هم با شکست بدرقه کند. اگر تراکتورسازی در همان ابتدای کار بتواند یک گل بزند، این احتمال وجود دارد که بیشتر از سه چهار گل هم به النصر بزند. از طرفی تراکتورسازی باید مراقب باشد تا در این دیدار گل نخورد. یک نکته که تراکتوری‌ها باید خیلی مراقبش باشند، این است که تیم‌های عربی در اتلاف وقت، تمارض و عصبی کردن حریف متخصص هستند و باید این شگرد آنها را خنثی کرد. در کل حذف النصر در تبریز را خیلی دور از دسترس نمی‌دانم.

پیشکسوت تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش سرخ‌های تبریزی برای فصل بعد باید در چه نقاطی خود را تقویت کنند نیز گفت: تراکتورسازی در این فصل از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار بود و اوایل فصل به دلیل ناهماهنگی، در نتیجه‌گیری موفق نبود اما بعد از حضور قلعه‌نویی، این هماهنگی شکل گرفت ولی چون امتیازات زیادی از دست رفته بود، این تیم نتوانست به عنوان بهتری دست پیدا کند. با این‌ حال معتقدم تراکتورسازی باید تلاش کند بازیکنان فعلی خود را حفظ کند و اگر کسانی مثل خلیل‌زاده، حمودی و رحمانی از این تیم جدا شدند، حتما جایگزین‌های مناسبی به این تیم اضافه شوند. اسکلت فعلی تراکتور، تیم بسیار خوبی است و بهتر است این تیم حفظ شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.