کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه کلاس داوری فوتبال بانوان فیفا، دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی برای حاضرین سخنرانی و اعلام کرد که قضاوت بسیار سخت است و نگاه فدراسیون هم به فوتبال جنسیتی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا اسدی ضمن تبریک عید مبعث گفت: بسیار خوشحال هستم که در کنار شما عزیزان هستم و این باعث افتخار من است که شاهد رشد و شکوفایی توسعه علم داوری در حوزه فوتبال برای بانوان هستیم. خوشبختانه در فدراسیون فوتبال بحث آموزش برای بانوان و آقایان به طور یکسان پیش می رود و این نگاه جنسیتی وجود ندارد همه با هم برابر هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: از اینکه می‌بینم بانوان در زمینه فوتبال و علی الخصوص داوری در حال فعالیت هستند، خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم مسئولیتی که بر گردن ما هست را به درستی انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: تمام کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند نیاز دارند که آموزش، تجربه و اعتماد به نفس به آنها تزریق و شخصیت حقیقی و حقوقی‌شان به خوبی تعریف شود. این عوامل باعث رشد می‌شود ضمن اینکه باید با هم هماهنگ شویم. داوری امر بسیار مهم و قضاوت کار مشکلی است. باید فضا به سمتی هدایت شود که فوتبال و فوتسال بانوان ما سازماندهی شود و علی الخصوص در بحث داوری رشد داشته باشیم. همچنین به نظرم می‌رسد که کار بزرگی باید در بحث فرهنگی برای حضور بانوان در امر ورزش انجام شود. من از شما می‌خواهم که به روز باشید و این مستلزم زحمت و مقاومت زیادی است.

دکتر اسدی در پایان گفت: از اینکه مدرسان خارجی دانش خود را در اختیارمان می‌گذارند باید بهترین استفاده را از این تجربه و دانش ببریم. بدون شک ماه‌ها تلاش برای برگزاری دوره های پیشرفته صورت می‌گیرد تا شما اکنون در این دوره گرد هم آیید و از دانش و مقررات روز دنیا اطلاعات خوبی را به دست آورید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.