کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات مدیره و رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: ۱۰ هزار تومان فقط پول کرایه تاکسی است و ما در آکادمی باشگاه کیسه ندوخته‌ایم.

عباس کردنوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اظهارات حسن روشن و اینکه او مدعی شده قرار نبود به خاطر تست‌گیری پولی گرفته شود، گفت: ما صحبت‌هایی را با آقای روشن انجام داده بودیم ولی برنامه تست‌گیری به این دلیل است که از نظر زمانی عقب بودیم و می‌خواستیم زمان را جبران کنیم. این مسئله تست‌‌گیری ربطی به ناراحتی حسن روشن ندارد.

وی افزود: تست گرفتن و دریافت پول بابت این موضوع در باشگاه استقلال متداول بوده اما کیسه‌ای برای این موضوع دوخته نشده که استقلال بخواهد منافعی داشته باشد. ۱۰ هزار تومانی که قرار است از بچه‌ها گرفته شود پول تاکسی است که هر نفر می‌دهد و رفت و آمد می‌کند. برای این کار برنامه‌ای در نظر گرفته بودیم و این موضوعی نیست که آقای روشن بخواهد از آن دلخور باشد. در هر صورت نظر آقای روشن یک نظر است و محترم. ما می‌خواستیم با دریافت این پول باشگاه استقلال هزینه‌ای متقبل نشود اگرچه باز هم این هزینه باید توسط باشگاه پرداخت شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه روشن مدعی شده وی برگه‌ای را به جای اعضای هیات مدیره امضا کرده و به او نشان داده، گفت: مسئله اصلا به این شکل نبود. من نمی‌دانم چرا این گونه مطرح شد. ما برای آکادمی برنامه‌ای ریخته بودیم و امضای‌مان برای این برنامه‌ها بود. اتفاقا چند نفر از اعضای هیات مدیره از خود من خواستند که با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته به موضوع ورود کنم و باور کنید من خودم نمی‌خواستم مسئولیت بپذیرم.

وی افزود: ما برنامه جامعی دیده بودیم که از مدرسه فوتبال آغاز می‌شد. در رده سنی ۶ تا ۹ سال البته در کنار رشته‌های دیگر بحث دروازه‌بانی وجود داشت که به دنبال احداث یک مدرسه فوتبال بودیم که زیرنظر عباس رضوی باشد. رضوی بازیکن باسابقه استقلال بود و سال‌هاست که در اروپا زندگی می‌کند و در باشگاه واشاش مجارستان سمت دارد. ما می‌خواستیم از ایده‌های او استفاده کنیم که این کار را انجام دادیم. اگر آقای روشن ادعا کرده من به تنهایی زیر برگه را امضا کردم باید بگویم آن برگه درخواست اعضای هیات مدیره بود که خود من کارها را اجرایی کنم یعنی بالاجبار آنها از من خواستند که مسئولیت را برعهده داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در آکادمی بحث ما این بود که هیات مدیره در کارهای اجرایی مشارکت نداشته و درست است که آکادمی با نام استقلال است اما مثل یک مرکز پژوهشی عمل کند و مستقل باشد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است فعالیت‌های آکادمی آغاز شود، گفت: ما سرمربیان را انتخاب کرده‌ایم اما هنوز به تایید نهایی نرسیده‌اند. به زودی اسامی آنها را هم اعلام می‌کنیم.

کردنوری با اشاره به صحبت‌های روشن گفت: من هیچ مشکلی با روشن ندارم و برای او احترام قائل هستم. اتفاقا هدف هر دوی ما معرفی جوانان علاقمند به فوتبال به این رشته مردمی بود و او هم قصد کمک داشته است ولی من هیچ اختلافی با روشن ندارم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه بازیکنان استقلال قدر موقعیتی که در آن هستند را می‌دانند تا جایی که من در تمرینات دیده‌ام مشکلات خاصی ندارند و فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید چون تراکتورسازی هم در نیم‌فصل ضعف‌های خود را پوشش داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.