کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و موفقیت برابر بایرن مونیخ را بزرگترین دستاورد دوران مربیگری خود دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید دست به کار بزرگی زد. این تیم با وجود شکست دو بر یک برابر بایرن مونیخ توانست برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد اما پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا این تیم جواز صعود به فینال را به دست آورد.

طبیعی است که دیگو سیمئونه از صعود تیمش به فینال بزرگترین رقابت باشگاهی در اروپا بسیار خوشحال باشد. سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: در نیمه نخست بسیار اذیت شدیم. با فشار همه جانبه حریف روبرو شدیم اما در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و با جرات و شهامت بیشتری بازی کردیم. بازی بسیار سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتیم اما در نهایت موفق و خوشحال از زمین خارج شدیم و همین باعث شد تا غرق در شادی شویم.

او ادامه داد: موفقیت اتلتیکو مادرید خیره کننده بوده است. دو تیم از آماده ترین و بهترین تیم های کنونی فوتبال اروپا را حذف کردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم. بارسلونا و بایرن مونیخ بسیار آماده بودند اما اتلتیکو مادرید هر دوی آنها را حذف کرد. برابر هر دو تیم بایرن و بارسلونا اذیت شدیم اما واکنشی باورنکردنی داشتیم و بسیار خوشحالم که هدایت چنین بازیکنانی را برعهده داردم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید ادامه داد: صعود کردن به فینال لیگ قهرمانان اروپا اصلا آسان نیست آن هم در شرایطی که با بزرگان بازی کنید اما اتلتیکو مادرید هم نشان داد که تیم بزرگی است. باید به این روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم و ماموریتی را که تا الان به خوبی انجام داده ایم تکمیل کنیم. دیدار فینال هم باقی مانده است و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم.

سیمئونه در پایان سخنان خود گفت: بازی امشب برابر بایرن مونیخ سخت ترین بازی من به عنوان سرمربی تیم بود و بسیار خوشحالم که در این بازی بزرگ موفق از زمین خارج شدم. این مهم ترین موفقیتی است که در زندگیم به دست آورده ام چرا که پشت سرگذاشتن بایرن مونیخ کار بسیار سختی بود.

سیمئونه باید در فینال به مصاف برنده دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی برود که قرار است بازی آنها امشب برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.