کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

همسر رایان گیگز پس از ۸ سال زندگی مشترک درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس خبر روزنامه دیلی استار استاسی کوکه همسر ستاره و کمک مربی کنونی منچستر یونایتد پس از ۸ سال زندگی مشترک خواهان جدایی از رایان گیگز شد.

بعد از اینکه خبر رسوایی و ارتباط رایان گیگز در رستوران ورسلی با یکی از کارکنان این رستوران فاش شد و به همین دلیل روابط زوج معروف به سردی گرایید و در نهایت خانوم کوکه در آخرین اقدام خواهان جدایی از کمک مربی منچستر شد.

پس از انتشار این خبر کوکه همسر۳۸ رایان گیگز با جمع کردن اشیاء خود خانه را ترک و ابراز کرده هیچ میلی برای ادامه زندگی با همسر معروفش را ندارد.

گیگز در واکنش به این خبر گفت: همسرم در حال حاضر با همراه خانواده به تعطیلات رفته و این خبرها صحت ندارد.

پیش از این گیگز۴۲ ساله به دلیل رابطه با ناتاشا یکی از چهره‌های معروف شهر منچستر که به مدت ۸ ماه طول کشید و این موضع هم باعث بد نامی وی در رسانه ها شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.