دور جدید تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از امروز (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* قبل از آغاز تمرین محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و با برانکو و سوشا مکانی صحبت کرد.

* استقبال خوبی از تمرین امروز از سوی هواداران تیم پرسپولیس صورت گرفته و حدود ۵۰۰ نفر هوادار در تمرین حاضر بودند. آنها ضمن تشویق برانکو و بازیکنان تیم پرسپولیس، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ سرود قهرمانی سردادند.

* رامین رضاییان که در تمرینات روزهای گذشته پرسپولیس غایب بود، امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و کنار بازیکنان این تیم تمرین کرد.

* محمد پنجعلی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات سرخپوشان بود و با بازیکنان این تیم خوش‌وبش کرد.

* تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ با صحبت‌های برانکو برای بازیکنان آغاز شد. در ادامه بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به کارهای کششی و نرمشی با توپ پرداختند.

* محسن بنگر که به‌دلیل مصدومیت دیدار با نفت تهران را از دست داده بود، امروز در مراحل آماده‌سازی حاضر و همراه رضا خالقی‌فر به‌صورت اختصاصی مشغول دویدن دور زمین شد. به‌نظر می‌رسد مصدومیت بنگر در حال برطرف شدن است و این بازیکن به احتمال فراوان برای دیدار مقابل گسترش فولاد مشکلی نخواهد داشت.

* بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و نفرات هر گروه به‌صورت ضربدری به هم پاس‌های تک‌ضرب می‌دادند.

* پس از تمرینات تاکتیکی بازیکنان مجدداً در دو گروه تقسیم شدند و پرش از موانع و استارت‌های بلند و کوتاه در دستور کار آنها بود.

* هواداران که به تعداد آنها در طول تمرین افزوده می‌شد، به‌شدت بازیکنان پرسپولیس را تشویق کردند و آنها را مورد حمایت خود قرار دادند.

* تمرین بعدی سرخپوشان تمرین تاکتیکی بود. مهاجمان توپ‌های ارسالی از جناحین را به سمت دروازه شوت می‌کردند.

* در تمرین امروز هواداران تولد مهرداد کفشگری را به این بازیکن تبریک گفتند.

* بخش بعدی تمرین سرخپوشان به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

* محسن بنگر پس از تمرینات اختصاصی به کنار زمین آمد و به‌همراه قنبرپور تماشاگر عملکرد هم‌تیمی‌های خود بود.

* تمرین فردای تیم پرسپولیس در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.