کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست طی روزهای باقی‌مانده تا دیدار مقابل تراکتورسازی، تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز آبی پوشان در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی و با حضور بیش از ۱۰۰ هوادار برگزار شد.

*مهدی امیرآبادی مدافع پیشین استقلال به همراه حنیف عمران زاده در تمرین آبی پوشان حاضر شد.

*امیرآبادی ضمن خوش و بش با کادر فنی و بازیکنان، دقایقی با خسرو حیدری، محمد نوازی و سیروس دین محمدی به گفتگو پرداخت.

*منصور پورحیدری امروز در تمرین حاضر شد و همانند روزهای گذشته مورد استقلال هواداران قرار گرفت.

* طرفداران بازیکنان استقلال، آبی پوشان را مدام مورد تشویق قرار داده و از آنان پیروزی مقابل تراکتورسازی را خواستار شدند.

*سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنانش گفتگو کرد و از آنان خواست با توجه به زمان کمی که تا دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز باقیمانده تمرینات را با جدیت بیشتری انجام داده و نکات فنی و تاکتیکی را با دقت برگزار کنند تا بتوانند یک بازی قابل قبول مقابل حریف انجام دهند.

*حنیف عمران زاده که پس از دیدار مقابل پرسپولیس مورد غضب کادر فنی قرار گرفته بود و در تمرینات حضور نداشت، عصر امروز به تمرین بازگشت و ضمن تمرینات انفرادی مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفت.

*روزبه چشمی و عادل شیحی به دلیل مصدومیت، غائبین تمرین امروز بودند.

*پس از پایان صحبت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان پس از گرم کردن بدنهای خود تمرینات تاکتیکی برای دیدار مقابل تراکتورسازی انجام دادند.

*تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در سال ۱۸ در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و نهم لیگ پانزدهم میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.