سرمربی آلمانی یونانی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: سرمربی صبا همچون آلمانی‌ها فکر می‌کند و همیشه به دنبال پیروزی است و حرفه‌ای به مسائل می‌نگرد.

یوانیس توپالیدیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن در دو هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: ما به ۶ امتیاز بازی‌های باقیمانده نیاز مبرم داریم. متأسفانه در نیم‌فصل اول تیم امتیازهایی که باید کسب می‌کردیم را از دست دادیم. مقابل تیم‌های رقیب‌مان شکست خوردیم و در اوایل نیم‌فصل دوم هم نتوانستیم آنطور که باید و شاید امتیاز کسب کنیم که این مسائل منجر شده با مشکلاتی روبه‌رو شویم اما مطمئن باشید تا دقیقه ۹۰ دیدار مقابل پرسپولیس خواهیم جنگید.

وی در مورد دیدار مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه تیم خوبی داشته. آنها پس از تغییر سرمربی‌شان عملکرد خوبی داشتند و به بازیکنان شوکی وارد شد اما ما قطعا می‌خواهیم در خانه از حیثیت‌مان دفاع کنیم و برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان با توجه به اینکه قراردادشان را دریافت نکرده‌اند، پس از پایان فصل می توانند از این تیم جدا شوند، گفت: بازیکنان ۳۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند. به هر حال آنها تحت فشار هستند. مخصوصا آنهایی که دو سه سال است در تیم راه‌آهن حضور دارند. مطئنم بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم در لیگ باقی بماند.

وی افزود: به هر حال شرایط در پایان فصل مشخص خواهد شد. در صورتی که تیم سقوط کند خیلی از بازیکنان دوست ندارند در لیگ یک بای کنند و قطعا از تیم جدا می‌شوند اما در صورت بقا در لیگ شرایط متفاوت خواهد بود.

توپالیدیس در مورد اینکه آیا خودش پس از پایان فصل در راه‌آهن خواهد ماند یا خیر، یادآور شد: من برای پول به راه‌آهن نیامدم. انگیزه‌های زیادی دارم و به ایران علاقمندم. چه راه‌آهن در لیگ برتر بماند چه نماند من در این تیم خواهم ماند چرا که مدیرعامل از من درخواست کرده که در صورت سقوط بتوانم تیم را بار دیگر به لیگ برتر بازگردانم.

سرمربی آلمانی یونانی راه‌آهن در مورد حواشی به وجود آمده برای صبا و مصاف این تیم با رقیب‌شان یعنی ملوان در هفته بیست و نهم تأکید کرد: علی دایی مربی بسیار خوبی است و از انسان‌هایی است که همواره به دنبال پیروزی در تمامی بازی‌هاست. او به خاطر همین روحیه‌اش توانسته بود موفق باشد. در هرتابرلین و بایرن‌مونیخ هم چنین تفکری داشت. آلمانی‌ها با این تفکر زندگی می‌کنند و مطمئنم علی دایی هم در بازی‌های باقیمانده با قدرت در زمین حاضر خواهد شد چرا که به دنبال پیروزی است و متفاوت با کسانی است که به دنبال انگیزه‌های شخصی و غیرفوتبالی‌شان هستند.

وی در مورد دیدار حساس راه‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته پایانی اظهار داشت: بازی آخر برای ما دیدار مرگ و زندگی است . البته فکر می‌کنم با توجه به حضور ۱۲۰ هزار نفری تماشاگران فشار روانی روی بازیکنان پرسپولیس بیشتر خواهد بود و از این بابت ما با فشار کمتری در میدان حاضر خواهیم شد. در هر صورت ما به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال کسب پیروزی در زمین مسابقه هستیم زیرا حرفه‌ای فکر می‌کنیم.

توپالیدیس در مورد اینکه اگر سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول قطعی شود در دیدار مقابل پرسپولیس باید بازی تشریفاتی انجام بدهند و در این صورت چگونه در زمین بازی حاضر می‌شوند، گفت:‌امیدوارم که سقوط ما قطعی نشود اما اگر یک درصد این اتفاق هم بیفتد مطمئن باشید که چیزی از انگیزه بازیکنان کم نمی‌کند چرا که بازیکنان تیمم دوست دارند مقابل تیم‌های بزرگ حرفه‌ای ظاهر شوند و برنده بازی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.