کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان دورتموند به اعتراض هواداران تیمش و هو شدن در زیگنال ایدونا پارک واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۱، هواداران دورتموند در دیدار برابر ولفسبورگ در هفته سی و دوم رقابت های بوندسلیگا که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد، متس هوملس کاپیتان خود را هو کردند تا نشان دهند از علاقه او برای پیوستن به بایرن مونیخ بسیار خشمگین هستند.

کاپیتان دورتموند بعد از بازی در واکنش به هو شدن از سوی هواداران تیمش گفت: چنین افرادی هوادار واقعی دورتموند نیستند. تنها ۳۰۰ نفر به من اعتراض کردند و در هر حالتی این افراد من را دوست نخواهند داشت. کسی نیستم که خودم را بفروشم و اصلا چنین رفتارهایی را دوست ندارم.

او ادامه داد: چنین افرادی با در دست داشتن دست نوشته های در اعتراض به من خود را تخلیه روانی کردند و نفس راحتی کشیدند. به خوبی می دانم که آنها از کجا می آیند و چرا چنین رفتارهای دارند.

هنوز انتقال هوملس به بایرن مونیخ نهایی نشده اما این مدافع ملی پوش اعلام کرده است که بعد از هشت سال حضور در دورتموند می خواهد به بایرن برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.