مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در واکنش به پاسخ باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی محسن مسلمان گفت: ما مدارک خود را مطرح کرده ایم و این موضوع ربطی به شرایط کنونی لیگ ندارد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار برگشت ذوب آهن اصفهان برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: این بازی به ظاهر حساسیتی دیدار رفت را ندارد و حریف برای اعاده حیثیت به میدان خواهد آمد با این حال حساسیتی که روی این تیم ها برای فوتبال دوستان ایرانی وجود دارد باعث می شود در این دیدار هم بدنبال برد برابر حریف عربستانی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ترکیب اصلی به میدان خواهید رفت یا بخاطر شرایط لیگ برتر ترکیب ذوب آهن تغییر می کند، گفت: دیگر این موضوع فنی است و به نظر گلمحمدی بستگی دارد. کادر فنی در این باره تصمیم گیرنده است و ما کاری نداریم. البته شرایط هوای امارات و درجه رطوبت نیز کار را سخت تر خواهد کرد ولی ما تنها به برد دوباره برابر حریف عربستانی فکر می کنیم.

از آذری در خصوص ادعای باشگاه ذوب آهن بخاطر بدهی محسن مسلمان و پاسخ باشگاه پرسپولیس پرسیدیم که وی گفت: من صحبت تازه ای در این باره ندارم. ما مدارک خودمان را ارایه کردیم و مدارک بیانگر ادعای باشگاه ذوب آهن است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که تمایلی به صحبت در این باره نداشت در پاسخ به این سوال که چرا در این مقطع حساس فصل موضوع بدهی پرسپولیس و محروم کردن مسلمان را مطرح کرده اند، عنوان کرد: ربطی به شرایط لیگ ندارد. پرسپولیس به ما بدهکار است و با سند ادعای خود را مطرح کرده ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.