سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید بازیکنانش نباید اجازه دهند که روباه‌ها در اولدترافورد جشن قهرمانی به راه بیندازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های منچستریونایتد و لسترسیتی در حالی عصر فردا (یکشنبه) در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند که لسترسیتی در صورت پیروزی بر شیاطین سرخ قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد. این در حالی است که سرخپوشان شهر منچستر برای زنده نگه داشتن امیدشان به کسب سهیمه لیگ قهرمانان باید این بازی را با برد پشت‌سر بگذارند.

لوئیز فن‌خال در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: باید لسترسیتی را شکست دهیم، چون هنوز در کورس قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول هستیم، از این رو باید در این بازی به برتری برسیم. نمی‌توانیم به لستر اجازه دهیم که این هفته در اولدترافورد به قهرمانی برسند. به اعتقاد من آنها باید یک هفته دیرتر قهرمانی‌شان را جشن بگیرند. ما نمی‌خواهیم که جشن لستری‌ها را به‌هم بزنیم، بلکه تنها می‌خواهیم کمی جشن آنها را به تعویق بیندازیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در بخش دوم صحبت‌هایش اظهار داشت: من اولین کسی بودم که گفتم لسترسیتی می‌تواند این فصل فاتح لیگ برتر شود، به‌همین خاطر از اینکه حالا آنها در آستانه قهرمانی هستند، غافلگیر نشده‌ام. شخصاً به ساخت تیم اعتقاد دارم، درست همان کاری که رانیری در لسترسیتی کرد. لسترسیتی این شرایط را دارد که با یک ترکیب نسبتاً ثابت در لیگ برتر شرکت کند، چون همانند دیگر مدعیان در رقابت‌های دیگر نیست و بازی‌های کمتری به نسبت آنها انجام می‌دهد. البته به‌نظرم این هم برای لیگ برتر و هم برای فوتبال خوب است که همیشه چند تیم خاص قهرمان لیگ برتر نشوند.

فن‌خال همچنین در پایان به تمجید از سرمربی ایتالیایی روباه‌ها پرداخت که پیش از این زمانی که سرمربی بارسلونا بوده با وی در لالیگا تقابل داشته است. او گفت: هیچ‌وقت شکست دادن تیم‌هایی که رانیری هدایت‌شان را بر عهده دارد، کار ساده‌ای نیست. دیدار تیم‌های والنسیا و بارسلونا کم‌و‌بیش یک دربی محسوب می‌شود و من زمان حضورم در بارسا بازی‌های سختی با تیم رانیری داشتم. تیم‌های او همیشه سازمان‌یافته هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.