تیم بسکتبال پورتلند تریل بلیزرز با پیروزی مقابل لس آنجلس کلیپرز،‌ حریف گلدن استیت وریرز در نیمه نهایی کنفرانس غرب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (شنبه) در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم میامی هیت با درخشش گارد رأس خود، دواین وید با نتیجه ۹۷ بر ۹۰ شارلوت هورنتس را در سالن «تایم وارنر کیبل» شکست داد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله دوم پلی آف به بازی هفتم و آخر کشیده شود.

دواین وید از ماه دسامبر سال گذشته که ۲۲ پرتاب ۳ امتیازی متوالی را از دست داده بود تا بازی صبح امروز تیمش،‌ شوت ۳ امتیازی نزده بود اما در دیدار مقابل شارلوت ۲ پرتاب از پشت قوس داشت که یکی از آنها در فاصله ۴۶ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد. او ۲۳ امتیاز،‌ ۶ ریباند و ۴ پاس گل در شب پیروزی تیمش داشت تا در بازی شماری ۳۳ با حریف مساوی شوند و کار به بازی هفتم بکشد.

تیم ایندیانا پیسرز با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۳ میهمان خود تورونتو رپتورز را در سالن «بنکرز لایف فیلدهاوس» در بازی ششم شکست داد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی هفتم کشیده شود. پل جرج ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند برای پیسرز کسب کرد.

در بازی آخر نیز پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۳ میهمان خود لس آنجلس کلیپرز را شکست داد تا در نهایت با حساب ۴ بر ۲ به مرحله دوم پلی آف کنفرانس غرب برسد. دیمین لیلارد ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس گل برای بلیزرز داشت. پورتلند در نیمه نهایی کنفرانس غرب به مصاف گلدن استیت وریرز، مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.