سرمربی شاختار می‌گوید تیمش به خاطر اشتباهات زیادی که برابر سویا داشته است جریمه شده است و نتیجه تساوی در این دیدار عادلانه بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با یک دیدار در اوکراین برگزارشد جایی که شاختار دونتسک در خانه به دیدار سویا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. این در حالی بود که تا اواخر مسابقه تیم اوکراینی از حریف خود پیش بود.

میرکو لوچسکو سرمربی شاختار بعد از تساوی برابر سویا در نشست خبری خود گفت: متاسفانه در دیدار به این مهمی اشتباهات زیادی داشتیم و به همین خاطر جریمه شدیم. تساوی نتیجه عادلانه ای بود. در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و به فرصت‌های زیادی نیز برای زدن گل دست یافتیم و در دیداری که می‌توانستیم در هامن نیمه نخست ۴ گل به ثمر برسانیم تنها به دو گل رسیدیم و این ناراحت کننده بود. در نیمه دوم و در دقایق تعیین کننده بازی اشتباهات زیادی خصوصاً در خط دفاع از تیمم سر زد و همین باعث شد تا نتوانیم پیروزی خودمان را حفظ کنیم و در نهایت به تساوی رسیدیم.

لوچسکو ادامه داد: هنوز شانس صعود به دیدار نهایی را داریم و می‌توانیم نتیجه را در دیدار برگشت تغییر دهیم. نباید ناامید باشیم. هنوز یک ۹۰ دقیقه کامل پیش روی ماست که باید بهترین عملکرد را در آن بازی نشان دهیم. من امیدوارم که در دیدار برگشت شاهد دیدار با کیفیتی باشیم. هواداران و بازیکنان در این کار تاثیر گذار خواهند بود. قطعاً بازی خوب و تماشایی شاهد خواهیم بود. غیبت برخی بازیکنان چندان مهم نیست. ما چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نخواهیم داشت و سویا نیز چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نخواهد داشت.

سرمربی رومانیایی در پایان گفت: ما می توانیم درباره ۳۰ دقیقه نخست بازی که ما توپ را تحت کنترل داشتیم و ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کردیم، صحبت کنیم. یک اشتباه که منجر به دریافت گل نخست شد، هزینه سنگینی برای ما در پی داشت و سویا موفق به گلزنی شد. ما در دقایقی کنترل بازی را در اختیار داشتیم. بازی برابر سویا که انگی‌ه های زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارند بسیار دشوار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.