کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ملوان می‌گوید گل دوم تراکتورسازی موجب افت بدنی بازیکنان شد.

به گزارش ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، محمد احمدزاده در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی بود و پیش‌بینی این موضوع را هم کرده بودیم. متاسفانه در زمان بدی گل دوم را خوردیم و این موضوع باعث افت بازیکنان در نیمه دوم شد.

او ادامه داد: با توجه به تلاشی که بازیکنانم در ۲۵ دقیقه انتهایی بازی انجام دادند، باید از نظر نتیجه به تیم تراکتورسازی نزدیک‌تر می‌شدیم ولی به هر حال بابت این سه امتیاز به تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان یادآور شد: یک بازی خانگی مقابل صبا داریم که سه امتیاز این بازی می تواند حکم بقای ما را امضا کند. دوست نداریم کارمان به بازی آخر در مشهد بکشد. بازیکنانم تلاش خودشان را انجام می‌دهند و امیدوارم با همین غیرت و تعصب ملوان را در لیگ نگه‌ دارند.

احمدزاده گفت: ملوان در هر فصل چند بازیکن رو می‌کند و مطمئنا سال بعد برای حفظ و بقای تیم یک انسجام در درون باشگاه انجام خواهد شد و تجربه امسال بسیار گران‌بها بود. امیدوارم سال بعد نگاه تازه‌تری برای ادامه حیات باشگاه ریشه‌دار ملوان انجام شود.

سرمربی ملوان تاکید کرد: برای اداره ملوان مسئولان تصمیم‌گیری می‌کنند که چه کسی کنار تیم باشد و چه کسی نباشد. هر وقت از ما خواستند در اختیار این تیم بوده ایم ولی ملوان که همواره در امر سازندگی پیشرو بود در چند فصل اخیر نتوانسته این رسالت را برای عرضه کردن جوانان به فوتبال کشور ادامه دهد. لیاقت ملوان خیلی بیشتر از این است و امیدوارم در سال‌های آینده تیم‌هایی مثل ما تولد دوباره خودشان را جشن بگیرند. دوست داریم آرام آرام مسیری که تراکتور در پیش گرفته را شروع کنیم و خودمان را آماده کسب سهمیه آسیایی کنیم چرا که این پتانسیل در فوتبال گیلان وجود دارد.

او درباره درگیری هواداران دو تیم گفت: اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد، زیاد بزرگ نبود و ما نیز نباید آن را بزرگ کنیم. ما می‌توانیم هوادار دو تیم را به هم نزدیک کنیم و تماشاگران هر دو تیم می‌خواهند که در سال‌های بعدی با یک دیگر دوستی و رفاقت داشته باشند و شاهد رفاقت دو شهر تبریز و رشت باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.