مدیر ورزشی آبی‌پوشان شهر منچستر تلاش این تیم برای خرید برترین بازیکن کهکشانی‌ها را غیرممکن ندانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تکسیکی بگیریستاین، مدیرورزشی باشگاه منچسترسیتی درهای ورود به ورزشگاه اتحاد را برای کریستیانو رونالدو را نبست اما انتقال این بازیکن پرتغالی به جمع آبی‌پوشان شهر منچستر را هم غیرمحتمل دانست.

گفته می‌شود که ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو از سوی برترین بازیکن سال ۲۰۱۴ جهان مأمور شده است تا برای او تیم جدیدی پیدا کند و حضور مندز در شهر منچستر طی روزهای اخیر هم بر شایعه جدایی رونالدو از کهکشانی‌ها دامن زده است.

شایعه دیگری که درباره رونالدو منتشر شده این است که مذاکرات اولیه او با پاری‌سن‌ژرمن برای پیوستن به قهرمان فرانسه در صورت عدم توافق با کهکشانی‌ها به بن‌بست خورده است و حالا من سیتی گزینه بعدی او محسوب می‌شود.

بگیریستاین، راجع به این موضوع که آیا رونالدو به من‌سیتی ملحق می‌شود گفت: با ورود سرمربی جدید (پپ گواردیولا) به تیم، ما به آینده فکر می‌کنیم و با او درباره آینده و بازیکنانی که باید جذب کنیم، صحبت خواهیم کرد. فعلاً بگذارید فصل را به پایان برسانیم.

وی افزود: صحبت کردن درباره رونالدو کار آسانی نیست اما فکر می‌کنم که او از وضعیتش در رئال‌مادرید بسیار راضی است، پس چه دلیل دارد که بخواهد در دوران بازیگری‌اش تغییر ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.