کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار دوستانه تیم فوتبال جوانان ایران برابر بزرگسالان آلومینیوم اراک با پیروزی شاگردان پیروانی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شاگردان پیروانی در دیدار دوستانه خود مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان شدند. برای تیم ملی جوانان در نیما مختاری (۳۰)، مجتبى نجاریان (۶۰)، محمد مهدی مهدیخانی (۷۵) گلزنی کردند.

بازیکنان بعد از پایان هر نیمه ۵ ضربه پنالتی در دستور کار خود داشتند که در نیمه اول با نتیجه ۴بر۳ موفق موفق به برتری شدند و شهاب عادلی ۲ ضربه حریف را مهار کرد. در نیمه دوم نیز دو تیم ۴ بر ۴ به تساوی رسیدند که محمد امین بهرامی توانست یک ضربه حریف را مهار کند.

پنالتی های نیمه اول را نیما مختاری، علی طاهریان، حسین ساکی و رضا کرملا‌چعب به ثمر رساندند و در نیمه دوم محمد مهدی مهدیخانی، رضا جعفرى، مجتبی نجاریان و نیما داغستانی پشت ضربات پنالتی ایستادند.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از پیروزی در این دیدار ابراز رضایت خود را از عملکرد بازیکنان اعلام کرد.

در پایان این دیدار نیز پیروانى و مهابادى در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و جوابگوی سوالات اصحاب رسانه بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.