برانکو گفت: نفت، استقلال را یک بر صفر برده و بنابراین کمکی به این تیم نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: «از بازیکنانم تشکر می کنم به خاطر شخصیتی که از خود نشان داده اند. در اهواز در فضای سختی بازی کردیم و می دانید که چه چیزی در انتظار ماست. حریفان ما سعی می کنند مقابل ما بهتری بازی را ارائه دهند. در بازی با نفت تهران بنگر، رضاییان، کمندانی و خالقی‌فر را به دلیل مصدومیت نداریم.»

برانکو درباره مشکل دفاع تیمش مقابل نفت به خاطر مصدومیت مهره های کلیدی گفت: «این مسئله ما را دچار مشکل کرده است. ولی اومانیا در بازی هایی که بنگر نبود خوب ظاهر شده. حاتمی هم همین طور. من نگرانی ندارم. منصوریان یک مربی حرفه ای است. او اول برای تیم خودش بازی می کند نه برای استقلال. نفت، استقلال را یک بر صفر برده و بنابراین کمکی به این تیم نکرده است. ما می دانیم که او بازیکن استقلال بوده اما قبل از هر چیزی برای تیم خودش کار می کند.»

برانکو درباره اینکه طاهری گفته او به دنبال حضور در جام باشگاه های جهان است گفت: «ما به حداقل هدف خود که راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا است و هدف بعدی ما قهرمانی است. هدف های ما سال به سال بالاتر می رود. از طاهری قدردانی می کنم که چنین اهدافی برای ما گذاشته این فلسفه پرسپولیس است؛ هر روز بهتر از دیروز.»

سرمربی پرسپولیس درباره لیست ورودی و خروجی تیمش گفت: «من و طاهری مسئولیت این موضوع را داریم. ولی درباره این مسئله صحبت نکرده ایم. ما وقت داریم که بعد از فروکش کردن هیجانات یک آنالیز منطقی داشته باشیم. الان وقت این کارها نیست.»

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان می شود؟ گفت: «این چه سوالی است؟ ۴۰ میلیون نفر این را می پرسند. هدف ما همین است که همه را شکست دهیم و البته این موضوع آسان نیست.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.