کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

امکان بازگشت معترضان به عدم احراز صلاحیت برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به جمع کاندیداهای بسیار ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در آکادمی فوتبال برگزار می‌شود.

بر همین اساس هفته گذشته اسامی نهایی کاندیداها پس از بررسی صلاحیت عمومی آنها اعلام شد که البته این لیست برای بررسی صلاحیت‌های امنیتی و حراستی به نهادهای ذیربط ارسال شد.

در این بین ۱۴ کاندید از جمله عزیزی‌خادم، عضو فعلی هیأت رئیسه که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌ بودند، صلاحیتشان تأیید نشد تا برخی از این افراد اعتراض خود را به فدراسیون ارائه دهند.

بر همین اساس قرار است جلسه کمیته ۳ نفره استیناف برای رسیدگی به این اعتراض‌ها به زودی با حضور رئیس فدراسیون، رئیس کمیته استیناف و یک حقوقدان برگزار شود با این حال از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد امکان بازگشت هیچ کدام از این افراد به لیست کاندیداها وجود ندارد و در نهایت انتخابات فدراسیون فوتبال با همان تعدادی که در لیست قبلی بودند برگزار خواهد شد.

این در حالی است که علی کفاشیان روز گذشته در گفت و گویی با فارس اعلام کرده بود امکان بازگشت معترضان به لیست نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.