سرمربی مستعفی تیم فوتبال خونه به خونه با انتقاد از اتفاقات رخ داده در لیگ یک، درباره دلایل استعفایش گفت: تنها چیزی که در لیگ یک وجود ندارد، بحث فنی است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر استعفایش از سرمربیگری تیم خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول، گفت: من با مسئولان باشگاه صحبت کردم و امروز استعفا دادم. دیگر نمی‌شد در خونه به خونه کار کنم. در واقع داشتم اذیت می‌شدم و عذاب می‌کشیدم.

وی افزود: وقتی بازیکن ما دروازه بان حریف را هم دریبل می‌کند و دروازه خالی را به بیرون می زند و یا پنالتی‌های ما گل نمی‌شود، دیگر چه باید بگویم. من اسم اینها را بدشانسی می‌گذارم و سراغ مباحث دیگر نمی‌روم!

سرمربی مستعفی خونه به خونه درباره اینکه آیا از حضور در لیگ دسته اول پشیمان نیست؟ گفت: خیر، اتفاقا حضور در لیگ دسته اول تجربه خوبی بود. بین لیگ یک و لیگ برتر تفاوت‌های زیادی هست. تنها چیزی که در لیگ یک وجود ندارد، بحث فنی است و مسائل دیگری دخیل است.

درخشان در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش زد و بند در لیگ دسته اول است، تاکید کرد: منظور من شامل هر چیزی می‌شود که فکرش را بکنید.

وی در پایان در خصوص حضور علی کریمی در این تیم هم گفت: کریمی به من لطف داشت و حضورش قوت قلب بود. جا دارد از او هم تشکر ویژه‌ای بکنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.