اردبیل – تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سی‌و‌پنجم لیگ دسته یک کشور توانست در یک بازی هجومی و تماشایی با سه گل تیم آلومینیوم اراک را شکست داده و به طلسم نبردن در بازی های خانگی پایان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر دوشنبه در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل با سه گل محمد نزهتی، علیرضا قاسمی و رضا معقولی با نتیجه سه بر یک میهمان خود تیم آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کند.

این بازی که در چهار هفته به پایان رقابت های لیگ دسته یک برگزار می شد، از حساسیت بسیار بالایی برای تیم میزبان یعنی شهرداری برخوردار بوده و نتیجه ای به غیر از پیروزی می توانست تیم شهرداری را یکی از نامزدهای سقوط به دسته دو معرفی کند.

به همین دلیل برای این بازی احد شیخ لاری سرمربی تیم شهرداری اردبیل با ترکیبی متفاوت از بازی های گذشته پا به میدان گذاشت و نتیجه این تغییر علاوه بر بازی زیبا و هجومی و تماشاگر پسند، رقم خوردن پیروزی پرگل برای تیم شهرداری اردبیل بود.

برای این دیدار شیخ لاری وحید کارگر، محمد برجلو، علیرضا سیلمانی مقدم، محمد سیاه، توحید دشتی، مجتبی اسلامی، رضا معقولی، مرتضی حیدری، علیرضا قاسمی، پیمان رنجبری و محمد نزهتی را برای این دیدار به زمین فرستاده بود.

در مقابل داود مهابادی سرمربی تیم آلومینیوم اراک تیم خود را با ترکیب پرویز کریمی، جواد مولایی، محمد آشتیانی، حسین احمدلو، اکبر بختیاری، رضا کاردوست، سیدمرتضی محفوظی، عباس یحیی بیگی، رسول سروش نیا، پیمان پورصادقی و حمید رضا سلیمانی آرایش داده بود.

با شروع بازی شهرداری ۱۰ دقیقه طوفانی را به نمایش گذاشت و در همان ابتدای بازی می توانست توسط رنجبری به گل اول دست یابد که این فرصت از دست رفت. اما تداوم حملات این تیم در دقیقه هفت منجر به گل اول تیم شهرداری شد.

در این دقیقه ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه تیم اراکی با ضربه تماشایی و قیچی مانند نزهتی همراه شد تا به گل اول تیم میزبان منتج شود. این گل بسیار فنی و از زیبایی خاصی برخوردار بود.

در ادامه حملات دو تیم ادامه داشت. تقریبا تا پایان این نیمه بازی به تعادل کشیده شد، با این وجود دو تیم صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند که در این بین فرصت های تیم شهرداری خطرناک و بیشتر از تیم حریف بود.

با این روند نیمه اول به پایان رسید و دو تیم با همان یک گل به رختکن رفتند، اما نیمه دوم این بازی بسیار دیدنی تر و پرشورتر از نیمه اول دنبال شد، در این نیمه تماشاگران شاهد سه گل زیبا بودند که سهم تیم شهرداری دو گل و سهم آلومینیوم اراک تنها یک گل بود.

توپ و میدان در ابتدای این نیمه نیز در اختیار تیم شهرداری قرار داشت، این تیم با حمایت بیش از سه هزار هوادار خونگرم و پرشور خود حملات بسیاری را ترتیب و توانست در دقیقه ۵۴ توسط علیرضا قاسمی به گل دست یابد. وی در این صحنه با فرار از جناح راست تیم اراکی خود را با دروازه بان این تیم تک به تک کرد و با شوتی محکم توپ را به تور دروازه چسباند.

پس از این گل تیم آلومینیوم اراک بازی را در اختیار گرفت و در زمین شهرداری اردبیل خیمه زد. این تیم در این لحظات چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه تیم شهرداری به دست آورد که با هوشیاری مدافعان و دروازه بان تیم شهرداری نتوانست به گل دست یابد.

ولی در دقیقه ۶۶ بازی مهاجم با تجربه و تازه به میدان رفته تیم آلومینیوم یعنی روح الله عرب توانست از غفلت بازیکنان تیم شهرداری سود جسته و با ضربه سر گل اول تیم خود را به ثمر برساند.

این گل بازی را پرشور و حساسیت آن را دو چندان کرد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی تیم شهرداری به دنبال حفظ نتیجه و تیم آلومینیوم به دنبال تساوی بود، ولی فرار زیبای نزهتی و خطای مدافع تیم آلومینیوم منجر به گل سوم تیم شهرداری شد تا آب سردی به پیکر تیم مهابادی باشد.

در این صحنه نزهتی با دریافت پاس عمقی و فرار به محوطه هجده قدم آلومینیوم با خطای سروش نیا مواجه و در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد که داور پشت هجده قدم را به عنوان محل خطا نشان داد تا اعتراض بازیکنان شهرداری به این تصمیم شنیده شود.

پس توقفی کوتاه رضا معقولی در دقیقه ۸۶ پشت این ضربه قرار گرفت و توانست با شوتی دیدنی و محکم دروازه آلومینیوم را برای بار سوم باز کند.

این نتیجه تا پایان حفظ شد و تیم شهرداری اردبیل پس از شکست در هفته قبل به برد شیرین دست یافته و با توجه به نتایج سایر دیدارها از تیم های فانوس به دست جدا شود. این تیم با ۳۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت تا سه هفته حساس را برای بقا در لیگ در پیش رو داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )