بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به پیروزی تیمش برابر الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنانمان در نشان دادند توانایی پیروزی برابر هر تیمی را دارند.

محمد ایران‌پوریان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پیروزی ارزشمند تیم فوتبال تراکتورسازی برابر الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خیلی سختی را بُردیم و از کسب این پیروزی خوشحال هستم. البته بازیکنان ما با این پیروزی که به دست آوردند نشان دادند که توانایی این را دارند هر تیمی در آسیا را چه در ایران و چه در خارج از ایران شکست دهند.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی بزرگ واقعا عملکرد خوبی داشتند و توانستیم با ارائه یک عملکرد خوب و بدون اشتباه این بازی را ببریم و به عنوان تیم اول از گروهمان به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رابطه با اینکه با توجه به پیروزی تراکتورسازی برابر الهلال بازی بعدی این تیم تشریفاتی است، خاطرنشان کرد: تمام هدف ما پیش از این مسابقه این بود که بتوانیم برابر الهلال به پیروزی برسیم تا در بازی آخر خیالمان از صعود راحت باشد. خدا را شکر که بازیکنان با دوندگی زیاد و عملکرد خوب توانستند این امر را محقق کنند و به هدفمان برسیم.

وی در خصوص درگذشت مهرداد اولادی نیز خاطرنشان کرد: یکی از بدترین خبرهایی که در چند وقت اخیر به گوش ما رسید خبر درگذشت مهرداد اولادی عزیز بود. من از شنیدن این خبر خیلی اذیت شدیم. من به نوبه خودم به عنوان عضو کوچکی از خانواده تراکتورسازی این مصیبت را به خانواده اولادی و جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گویم. با درگذشت اولادی، جامعه ورزش ایران عزادار شد.

ایران‌پوریان در پایان در رابطه با دیدار روز یکشنبه تراکتورسازی برابر سیاه‌جامگان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تصریح کرد: بازی خیلی سختی پیش‌رو داریم. تنها عاملی که می‌تواند در این مسابقه به ما ضربه بزند خستگی بیش از اندازه بازیکنان است، چون ما مدام در سفر هستیم و هر ۴-۳ روز یکبار نیز یک مسابقه را پیش‌رو داریم. امیدوارم در این زمانی که تا بازی با سیاه‌جامگان داریم بتوانیم ریکاوری لازم را داشته باشیم و برابر سیاه‌جامگان نیز به پیروزی برسیم تا همچنان خودمان را جزو یکی از مدعیان بدانیم و به تیم‌های بالای جدول بپیوندیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.