هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میی‌گوید که این تیم همچنان در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد.

سینا عشوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری ۲ بر صفر تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان گفت: بازی بسیار حساس و تعیین‌کننده‌ای را بردیم و توانستیم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنیم تا بازی آخر تشریفاتی شود. نکته مهم این بود که پای نانگ و فرزاد حاتمی هم به گل باز شد، حاتمی در بازی های گذشته چند پاس گل مهم داده بود و برای نانگ هم مهم بود که گل بزند و در نهایت این اتفاق برای هر دو نفر افتاد.

وی در مورد احتمال تقابل با الاتحاد عربستان یا لوکوموتیو ازبکستان در مرحله بعدی خاطرنشان کرد: فعلا چیزی معلوم نیست و در هفته آخر حریف ما مشخص خواهد شد. بازی به بازی جلو می‌رویم چون در حال حاضر باید به فکر دیدار با سیاه‌جامگان باشیم که یک بازی بسیار سخت برای ما خواهد بود. فقط خوشحالم که صعود تیم ما به دور بعدی قطعی شده و نام بازیکنان فعلی تراکتورسازی در فوتبال آذربایجان جاودانه خواهد شد چون اولین بار است که تراکتورسازی به مرحله حذفی صعود می‌کند.

عشوری در مورد دیدار روز یکشنبه با سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی سختی است و سیاه‌جامگان جدا از بازیکنان خوب، مربی فوق‌العاده‌ای مثل فرهاد کاظمی دارد که از لحاظ فنی قوی است. امیدوارم در این بازی مهم ۳ امتیاز را بگیریم. هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی داریم و مهم این است که در ۴ بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و منتظر توقف دیگر مدعیان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.