سرمربی الاتحاد عربستان می‌گوید فقط پیروزی مقابل سپاهان منجر به ادامه حیات تیمش در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویکتور پیتورکا، سرمربی رومانیایی الاتحاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در قطر اظهار کرد: الاتحاد در حال حاضر به نظر من شرایط خوبی دارد. نتایج خوبی در لیگ عربستان داشته ایم و در حال حاضر در جایگاه سوم جدول هستیم و در جام پادشاهی نیز در نیمه نهایی به میدان می رویم.

وی ادامه داد: با این تفاسیر وصعیت مان در لیگ قهرمانان خیلی خوب نیست و فقط پیروزی می تواند ما را به ادامه حیات در این مسابقات امیدوار کند.

سرمربی الاتحاد همچنین تاکید کرد: دیدار با سپاهان که یک تیم ریشه دار و قدرتمند در ایران است دیداری حساس و خطرناک است و برای صعود دو دیدار سخت با این حریف سخت کوش داریم که امیدوارم بتوانیم برنده این دیدار باشیم.

همچنین رحمان فهد المولد بازیکن الاتحاد نیز در این نشست خبری گفت: فقط پیروزی می تواند ما را به ادامه زندگی در آسیا امیدوار کند. هواداران الاتحاد از ما انتظار صعود دارند و برای تحقق این خواسته باید دو بازی مان را ببریم.

وی همچنین اضافه کرد: سپاهان تیم بزرگی در فوتبال ایران و آسیاست و فارغ از نتایج متوسطی که امسال گرفته همیشه برای رقبای خود دردسر ساز بوده است و از بازیکنان با انگیزه ای سود می برد.

باید مراقب آنان باشیم و جوری بازی کنیم که در پایان حسرت و افسوس این دیدار را نخوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.