کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان نتوانستند بازی خوبی را از خود مقابل پرسپولیس ارائه دهند، گفت: از بعد از انقلاب شاهد چنین باختی از استقلال نبودم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زرینچه در حاشیه تمرین ظهر امروز استقلال با انتقاد از عملکرد آبی‌پوشان در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه باخت بدی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم از بعد از انقلاب استقلال تا به حال چنین بازی و چنین نتیجه‌ای را کسب نکرده بود.

وی تاکید کرد: امیدوار هستم با تمرینات شادابی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته است، آنها بتوانند با روحیه خوب خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده کرده و با یک برد مقابل این تیم، دوباره به صدر جدول نزدیک شوند.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که علت حضور شما در تمرین امروز چه بوده است، گفت: هیچ دلیل خاصی نداشته و تنها دوست داشتم بیایم بازیکنان و کادر فنی را ببینم، زیرا ما از فوتبال به دور هستیم و حضور در زمین چمن می‌تواند خاطرات گذشته را برای ما رقم بزند.

وی در پاسخ به اینکه چرا در ابتدای حضور در زمین تمرین، مظلومی برای استقبال وی به طرفش نیامد، گفت: شاید چون موهایم را کوتاه کرده ام مرا نشناخته است وگرنه هیچ مشکلی وجود ندارد.

کاپیتان پیشین استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا قبل از دربی در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکردید، گفت: آن زمان تیم به آرامش نیاز داشت و صلاح بود که ما در تمرین حاضر نشویم. البته چند تن از پیشکسوتان باشگاه آمدند و با بازیکنان هم صحبت کردند، اما من صلاح دیدم که در تمرین حضور پیدا نکنم تا تیم با آرامش کامل برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده شود.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که شما قبل از دربی گفته بودید پیش‌بینی نتیجه این بازی بسیار سخت است، آیا فکر می‌کردید استقلال در مقابل پرسپولیس چنین شکستی را پذیرا شود، گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که این اتفاق بیفتد؛ که استقلال این شکست سخت را مقابل پرسپولیس پذیرا شود.

وی تاکید کرد: خودم سالها مقابل پرسپولیس به میدان رفتم، اما شاهد چنین صحنه‌هایی نبودم و هیچ وقت هم چنین نتیجه‌ای در زمان ما رقم نخورد.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال می‌تواند باز هم صدرنشین لیگ شود، گفت: مطمئنا چنین اتفاقی خواهد افتاد. ۴ بازی باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است و استقلال می‌تواند با ارائه بازی‌های خوب و حمایت هوادارانش که روز گذشته هم از تیمشان حمایت کردند، باز هم به صدر جدول نزدیک شود.

وی در پاسخ به این پرسش که می‌شود شما به عنوان کاپیتان گذشته این تیم یک انتقاد سازنده و به دور از تعصب از آبی‌پوشان داشته باشید، گفت: به اعتقاد من استقلال از ابتدای فصل ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کرد، اما به یکباره در دیدار مقابل پرسپولیس سیستم ۲-۴-۴ لوزی را پیاده کرد که با توجه به اینکه بازیکنان این تیم کاملا با این سیستم آشنا نبودند و ابزار آن در اختیار کادر فنی نبود، دچار مشکل شدند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. البته نباید از حق بگذریم که اگر داور پنالتی‌های استقلال را می‌گرفت و یا خسرو حیدری می‌توانست آن ضربه را به گل تبدیل کند، شاید چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد.

زرینچه در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شوید، گفت: هرگز چنین چیزی صحت ندارد و من تنها امروز برای دیدن بازیکنان آمده بودم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )