کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرسپولیس می گوید مقابل استقلال چاره ای به جز پیروزی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال گفت:«دوستانی از کرواسی مهان ما هستند.من به همه آنها خوش آمد می گویم.آنها فردا بزرگترین بازی آسیا را تماشا می کنند.باز هم می گویم که افتخار بزرگی است که یک طرف این بازی بزرگ باشیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«ما امتیازهای زیادیگرفته ایم و در جدول رده بندی هم در جایگاه خوبی قرار داریم.این خودش بهتریندعوتنامه است برای اینکه هواداران به ورزشگاه بیایند.بازیکنان من باید همه توانخودشان را بگذارند تا هواداران شان را خوشحال کند.آنها باید تلاش کنند که قهرمانشوند.»

برانکو درباره غیبت کمال کامیابی نیا همگفت:«بازی نکردن کامیابی نیا می تواند ما را زمین گیر کند اما همیشه از این مشکلاتوجود دارد.ما رصا خالقی فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وصعیت امیدعالیشاه هم مشخص نیست.»

خبرنگاری به او گفت که چثدر احتمال می دهید که پرسپولیس در این بازیبه پیروزی برسد که برانکو گفت:«ما در ۱۹ بازی نباخته ایم اما در داربی همه چیز فرقمی کند.ما و استقلال هم امتیاز هستیم و آن‌ها کل فصلرا در صدر جدول بودند. چه کسی می تواند مطمئن باشد که ما پیروز می شویم؟ طبیعی استکه تلاش می کنیم تا پیروز شویم و گزینه دیگری نداریم. یا همه یا هیچ. پس ریسک می کنیمو امیدواریم نتیجه را هم به دست بیاوریم.»

برانکو در پاسخ به این سوال که مشکل گلزنی پرسپولیسدر دربی حل شده است یا نه گفت:«ما موقعیت های زیادی را از دست می دهیم.پنالتی هایزیادی را خراب کرده ایم و می خواهیم تلاش کنیم که درصد به ثمر رساندن موقعیت ها رابالاتر ببریم. در دربی خیلی مهم است که موقعیت های نیم بند را به ثمر برسانیم چه برسدبه موقعیت های صد در صد. همانطور که گفتم در این بازی‌ها هیجانات و استرس‌ها بیشترمی‌شود و این عوامل باعث می شود که شانس‌های صد‌درصد را هم از دست بدهیم.»

خبرنگاری از برانکو درباره قضاوت محسن ترکی و اینکه او به ضررپرسپولیس سوت می زند سوال کرد که برانکو این واکنش را نشان داد:«درباره داوری هیچ صحبتی ندارم و به سلامت آنها اطمینان دارم. طبیعی استکه اشتباه برای همه می تواند ایجاد شود. قبل از هر چیزی به کار خودمان باید بپردازیمو روشی که به میدان می رویم.»

او در پایان درباره حضور پروین در تمرینات پرسپولیس گفت:«پروین اسمبزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران است.ایشان با این کارشان افتخار بزرگی را نصیب ماکردند.ایشان یک بار دیگر نشان داد که پرسپولیسچقدر در قلبش قرار دارد و چقدر با ما خواهد بود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.