درحالی که دربی پایتخت در پیش است استقلال خوزستان همچنان برای دو غول تهرانی سرسختی می کند. باید دید آیا آنها می توانند تا روز آخر دوام بیاورند یا یک اشتباه آنها را سقوط می دهد؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهمترین پرسش فوتبال ایران امروز این است که آیا استقلال خوزستان می تواند تمرکز خود را در کوران مسابقات حفظ کند؟

این تیم از مهره هایی جمع شده که بی تجربه هستند و هرگز با فشار ناشی از مسابقات روزهای آخر لیگ مواجه نشده‌اند و حتی تاکنون آنقدر صدرنشین هم نبوده که بتوان غرور این تیم را اندازه گیری کرد و در مصاف های باقی مانده آنها را محاسبه کرد.

با این وجود بازی های آینده برای این تیم بسیار مهم است و از همه چیز مهم تر الان این است که آیا استقلال خوزستان می‌تواند از بازی های باقی مانده امتیازات کافی را جذب کند؟

چند سال قبل فیروز کریمی چنین تیمی داشت، او تا قهرمانی هم رفت و تنها در روز آخر داور مسابقه اشتباه بزرگی کرد و توپی را که به ضرر استقلال اهواز گل نشده بود را گل تشخیص داد تا رویای استقلالی‌های اهواز نقش بر آب شود.

حالا و پس از چند سال استقلالی دیگر از خوزستان سرسختی می کند و تنه به تنه استقلال و پرسپولیس تهران می زند. باید دید شاگردان ویسی می توانند با دنیای پرفشار این روزها حرفه ای کنار بیایند یا اینکه دست‌ها را جلوی دو تیم بزرگ پایتخت بالا می‌برند؟

نکته مهم در این رابطه آن است که استقلال و پرسپولیس با هم بازی مستقیم دارند و یا یکی از آنها یا هر دو آنها امتیاز از دست خواهند داد و باید دید استقلال خوزستان می‌تواند از این فرصت استفاده کند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.