بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز از احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ برتر فوتبال ساحلی توسط فدراسیون خبر داد.

مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم ملوان بندرگز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با مشکلات مالی بسیار زیادی رو به رو بود و ما از دو ماه قبل بارها این موضوع را رسانه‌ای کردیم و به گوش مسئولان رساندیم که خیلی‌ها به ما قول دادند اما عمل نکردند.

وی افزود: هزینه ۱۰ میلیون تومانی ورودی لیگ برتر فوتبال ساحلی را باید تا ۱۰ فروردین به حساب فدراسیون واریز می کردیم، اما چنین پولی نداشتیم و تا سه‌شنبه ۱۷ فروردین و در فاصله دو روز مانده به نخستین بازی فصل، مهلت گرفتیم، اما باز هم نتوانستیم این مبلغ را پرداخت کنیم و با تعهد نخستین بازی‌مان را در بوشهر انجام دادیم.

تبیانیان تصریح کرد: فدراسیون فوتبال تا یکشنبه ۲۲ فروردین به ما مهلت داده تا ۱۰ میلیون تومان ورودی را پرداخت کنیم و تا اواسط اردیبشهت ماه مهلت داریم که ۲۰ میلیون تومان بدهی سال‌های گذشته را نیز تهیه کنیم.

وی ادامه داد: چنانچه مبلغ ورودی را تا یکشنبه به حساب فدراسیون واریز نکنیم، طبق قانون از لیگ برتر فوتبال ساحلی کنار گذاشته می‌شویم و زحمات چندین ساله‌مان به هدر خواهد رفت.

۲۸ ساعت در مینی بوس بودیم

مالک و سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به شکست ۱۰ بر دو این تیم در نخستین دیدار فصل مقابل دریانوردان پارس جنوبی، گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبور شدیم برای نخستین دیدارمان با مینی بوس به بوشهر برویم که ۲۸ ساعت در راه بودیم و در طول مسیر هیچ کس با ما تماس نگرفت که جویای حال‌مان شود.

تبیانیان خاطرنشان کرد: ساعت چهار صبح به بوشهر رسیدیم در حالی که ۱۲ ساعت بعد بازی داشتیم و فقط چهار ساعت استراحت کردیم، تیم ما بسیار جوان شده و با این وجود بازی خوبی مقابل تیم دریانوردان که بازیکنانی مانند پیمان حسینی، امیرحسین اکبری، علی نادری، مسلم مسیگر و محمد احمدزاده را در اختیار دارد، انجام دادیم.

وی یادآور شد: نتیجه ابتدایی بازی یک بر یک بود و در ادامه فقط سه گل را روی کارهای فنی تیم مقابل دریافت کردیم و سایر گل‌ها روی بی‌تجربگی بازیکنان جوان ما به ثمر رسید.

کنار گذاشتن ملوان بندرگز برای خیلی‌ها مهم نیست

مالک و سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به شرایط سخت سفر به بوشهر، اظهار کرد: اگر از حضور در این بازی انصراف می‌دادیم، بازی سه بر صفر می‌شد و ما پنج میلیون تومان جریمه می‌شدیم و اگر در بازی بعدی هم شرکت نمی کردیم از لیگ کنار گذاشته می‌شدیم.

تبیانیان افزود: پیش از مسابقات ۲۰ جلسه تمرین داشتیم که این تمرینات فقط با یک توپ ساحلی برگزار می‌شد و به جز آن فقط چهار توپ فوتبال داشتیم، در حالی که هر بازیکن باید یک توپ ساحلی داشته باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم به دلیل عشق و علاقه به شهرشان سر تمرین می‌آمدند و ما را دلگرم می‌کردند که در رقابت‌ها شرکت کنیم و پس از ۶ سال متوجه شدم که تیم ملوان بندرگز برای حیلی‌ها ارزشی ندارد و کنار گذاشتن تیم از لیگ برتر فوتبال ساحلی برای خیلی‌ها مهم نیست.

وی تصریح کرد: ما حاضر هستیم با نام هر نهاد و کارخانه ای که از ما حمایت کند در لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت کنیم و حتی حاضر هستم امتیاز تیم را واگذار کنم اما ملوان بندرگز در لیگ برتر فوتبال ساحلی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، سه شنبه ۲۴ فروردین راس ساعت ۱۷ در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز، میزبان تیم تاک تیران اصفهان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.