کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اصفهان – مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی بازی سختی مقابل ذوب‌آهن دارد، گفت: تیم ما در حال حاضر شخصیت قهرمانی دارد و می‌تواند قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی فردا بسیار مشکل است و ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و در لیگ و آسیا نتایج خوبی کسب می‌کند.

وی تاکید کرد: این تیم در بازی آخر خود در آسیا نتیجه بسیار خوبی گرفته و ثبات بازی داشته است. ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ ما به شمار می‌رود، بنابراین با توجه به وضعیت موجود، بازی بسیار سختی در زمین ذوب‌آهن خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: تراکتورسازی تیمی است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و از زمانی که کادر جدید در این تیم حاضر شده‌اند، نتایج خوبی حاصل می‌شود. نمی‌خواهم درباره نتیجه بازی صحبت کنم اما بدون شک فردا بازی بسیار سنگینی خواهد بود و برای دو تیم مشکل است.

وی با اشاره به بازی‌های تراکتورسازی در مسابقات آسیا و اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند به فینال مسابقات صعود کند، تصریح کرد: بازی‌های زیادی باقیمانده و هنوز بازی‌های گروهی است. تیم ما در بازی‌های گروهی خوب بازی کرده و در سه بازی به پیروزی رسیده و تنها یک مسابقه شکست خورده است بنابراین وضعیت ما در گروه بسیار خوب به شمار می‌رود.

رضایی افزود: در حال حاضر تمرکز ما بر این است که در دو بازی باقیمانده بتوانیم به بهترین شکل از امکانات خود استفاده کرده و نتیجه بگیریم. از سوی دیگر تراکتورسازی شخصیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و در بازی‌های لیگ و جام باشگاه‌های آسیا شرایط خوبی دارد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون بازی‌های تراکتورسازی در کشور ثالث گفت: با توجه به اینکه تیم ما یک تیم بسیار حرفه‌ای به شمار می‌رود، بدون شک بازی‌های داخلی و خارجی برای تراکتورسازی تفاوت چندانی ندارد و در هر دو مسابقات بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سروش رفیعی در بازی فردا محروم به شمار می‌رود، ادامه داد: به نظر من محرومیت او خیلی محسوس باشد اما امیدوارم با توجه به دیگر بازیکنان موجود، جای سروش را پر کنیم زیرا سروش بازیکن خوب و خلاقی به شمار می‌رود و جزو بهترین بازیکنان ایران به شمار می‌رود.

وی گفت: با این حال، مصدوم آنچنانی در این مسابقه نداریم و همه بازیکنان خوب بوده و شرایط خوبی دارند. امیدوار هستم که با توجه به تمرینات خوب و مفیدی که برگزار می‌کنیم، بتوانیم نتیجه این مسابقه را به سود خود رقم بزنیم.

رضایی درباره بازی‌های تیم‌های ایرانی در کشور ثالث مقابل تیم‌های عربستانی تصریح کرد: اگر بازی‌ها در داخل کشور بود، خیلی بهتر بود اما تراکتورسازی در همه کشورهای عربی، طرفدار دارد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.