مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه «دراگان اسکوچیچ» یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: از مسئولان تیم استقلال اهواز خواهش می‌کنم پول خرید امتیاز فولاد نوین را پرداخت کنند.

علیرضا اژدری‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر سیاه جامگان مشهد گفت: ما چند روز تمرینات خوبی داشتیم و با انگیزه برد به مشهد رفتیم. خوشبختانه تجربه بازیکنان ما در این مسابقه جواب داد و توانستیم در این بازی ۶ امتیازی، به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در دقیقه خوبی هم گل زدیم (دقیقه ۸۶) چون تیم سیاه جامگان هم فرصتی برای جبران نداشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اعتراض اعضای تیم سیاه جامگان به عملکرد داور مبنی بر نگرفتن پنالتی برای این تیم، گفت: واقعیت این است که من هم دیدم که توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن ما خورد ولی خطای «هند» تعاریف خودش را دارد و هر توپی که به دست بخورد، خطا نیست.

اژدری زاده درباره فاصله گرفتن فولاد با انتهای جدول و فرار از خطر سقوط، تاکید کرد: تمام هدف ما این است که از پنج بازی آینده حداکثر امتیاز را بگیریم. به هر حال نسبت به سال قبل تغییر و تحولی در تیم فولاد رخ داد و خوشحالیم قبل از آنکه دیر شد، توانستیم در بخش‌های مختلف به هماهنگی و بالانس دست یابیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا «دراگان اسکوچیچ» فصل آینده سرمربی فولاد باقی خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: ما یک فصل دیگر با اسکوچیچ قرارداد داریم ولی ان شاءالله بعد از پایان لیگ، صحبت نهایی را با این مربی انجام خواهیم داد. هدفمان این است که اسکوچیچ را نگه داریم ولی باید ببینیم در صحبت نهایی چه شرایطی پیش می‌آید.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره مطالبات این باشگاه از باشگاه استقلال اهواز به خاطر فروش امتیاز فولاد نوین اهواز هم گفت: متاسفانه خریداران امتیاز فولاد نوین به تعهد خود عمل نکرده‌اند و ما امیدواریم آنها زودتر به قول‌هایی که داده‌اند، عمل کنند. امتیاز لیگ برتری فولاد نوین با خون دل به دست آمده بود. من از مسئولان استقلال اهواز انتظار دارم و خواهش می‌کنم تا قبل از پایان لیگ به تعهدشان عمل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.