تبریز – نیمه اول دیدار دیدار تراکتورسازی – پاختاکور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید حواشی جالبی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تراکتورسازی و پاختاکور ازبکستان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و حضور بیش از ۳۵هزار نفری تراکتورسازان در ورزشگاه یکی از اصلی ترین حاشیه های بازی امروز است.

امیر قلعه نویی سرمربی سرخ پوشان تبریزی برای این دیدار از محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، محمد ایرانپوریان، آگوستو سزار، کاردوسو، بختیار رحمانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی و فرزاد حاتمی استفاده می کند.

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان نیز با ترکیب نیکیتا ریبکین، اکبرجون اسماعیلااف، عدنان اوراهووچ، کومولیدین تاجی اف، ولادیمیر کوژاک، شروزبیک کریم اف، جواهیر سوخی اف، جمشید اسکندروف، عظیم جون آخمدوف، جلاالدین ماشاریپوف و ایگور سرگیف به مصاف تراکتورسازی رفته است.

اکبرجون اسماعیلااف بازیکن تیم ازبکستانی در دقیقه ۳۱ تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

از دیگر حواشی این بازی حضور فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه است. وی به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق شد.

بسیاری از مسئولان استانی و نمایندگان مردم آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در جایگاه ویژه این ورزشگاه حاضر هستند. البته در این میان نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس در بین تماشاگران نشسته است.

قبل از شروع بازی تعدادی از اعضای کادر فنی و همچنین بازیکنان تیم پاختاکور از تشویق ویژه و تماشایی تماشاگران تیم تراکتورسازی فیلم برداری کردند.

امروز بازیکنان تیم تراکتورسازی و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم به شدت از طرف هواداران تشویق شد.

مصطفی آجرلو کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور دارد و نظاره گر این بازی است.

تماشاگران تراکتورسازی در دقایقی از بازی به شدت بازیکنان تیمشان را تشویق کردند. آنها شعر زیبای یل یاتار طوفان یاتار را به صورت پرشوری خواندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.