سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد تیمش دیدار سختی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان دارد و ابراز امیدواری کرد تیمش گلی در بازی رفت دریافت نکند.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروچا چهارشنبه شب به دیدار منچسترسیتی برود. دیدار رفت دو تیم در پاریس برگزار خواهد شد و دیدار برگشت هم ۲ هفته دیگر به میزبانی سیتی برگزار خواهد شد.

لورن بلان سرمربی پاری سن ژرمن پیش از این دیدار گفت: سیتی تیم خیلی خوبی است و از اینکه باید در این مرحله برابر آنها به میدان برویم اصلا خوشحال نیستیم چرا که دقیقا شباهت‌های زیادی بین تیم من و سیتی وجود دارد. آنها بر کنترل بازی تاکید دارند یعنی دقیقا همان چیزی که من از بازیکنانم می‌خواهم. نمی‌دانم که از اینکه در بازی نخست در خانه به میدان می‌رویم باید خوشحال باشیم یا ناراحت ولی چیزی که می‌دانم این است که به هیچ وجه در این دیدار نباید شکست بخوریم. من در تمرین نیز به بازیکنانم گفتم که به هیچ وجه نباید سیتی را تیمی آسان دانست. کسانی که می‌گویند سیتی قرعه خوبی برای ما بوده است اطلاع زیادی از فوتبال ندارند. البته همه در پاریس دوست داشتند تا با بایرن مونیخ و بارسلونا روبرو نشوند.

لورن بلان به عنوان بازیکن مدت‌ها در منستریونایتد بازی کرد و اکنون به دنیای مربیگری رو آورده است. او درباره این موضوع گفت: بله خاطرات خوبی از حضور در انگلیس و شهر منچستر دارم ولی من در منچستر قرمز بودم نه آبی و قرار است برابر آبی به میدان برویم.

او در پایان گفت: متاسفانه مارکو وراتی و خاویر پاستوره در این دیدار همراه ما نیستند ولی می‌توانیم از دی ماریا در ترکیب خود استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم تا با خیال راحت در دیدار برگشت به میدان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.