کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال از این تیم به عنوان یکی از گزینه های اصلی قهرمانی یاد کرد و گفت: آبی های تهران نشان دادند شخصیت قهرمانی را دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهتاش فریبا درباره بازی روز یکشنبه استقلال برابر استقلال خوزستان گفت: این بازی بدون شک بهترین بازی استقلال از نظر تاکتیکی در فصل جاری بوده است. در لیگ ما تیمهایی مانند گسترش فولاد، ذوب آهن و نفت هستند که فوتبال را خوب و زیبا بازی می کنند اما این بازی بدون شک یکی از بهترین بازی های لیگ بود. تیم مظلومی تیم جوانی است که پوست انداخته است و در طی فصل هر چند در نتیجه گیری موفق بود، اما نسبت به بازی های این تیم انتقاد وجود داشت که در این بازی استقلال با نمایش زیبای خود نشان داد که می تواند فوتبال زیبا نیز بازی کند.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل شخصیت قهرمانی دارد. انگیزه در این تیم موج می زند و باید گفت که جوانان مظلومی به خوبی در این تیم جا افتاده اند و استقلال بازی به بازی بهتر شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر این نکته استقلال در حال پیشرفت است، بیان کرد: باید توجه کرد که استقلال در این دیدار چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت اما جوانها به خوبی انجام وظیفه کردند و نمره قبولی گرفتند. فوتبال بازی جوانها است و تیم ملی ما نیز این روزها با جوانهایش در حال درخشش است.

فریبا ضمن بیان این نکته که وسواس مظلومی در انتخاب هافبک میانی، منجر به انتخاب بازیکن موثری مانند شیحی شده است، تصریح کرد: شیحی جز معدود بازیکنهای خوب خارجی فوتبال ما است که اهل فن او را تایید می کنند. بازیکن میانی استقلال بسیار باهوش است و به خوبی در سیستم استقلال نقش ایفا می کند که این موضوع نشان می دهد وسواس مظلومی در انتخاب او موثر واقع شده است. البته پئیچ نیز در این بازی بسیار تلاش کرد اما با توجه به اینکه مدتها در زمین مسابقه بازی نکرده است، نمره قبولی نگرفت.

مربی پیشین باشگاه استقلال درباره بازگشت حیدری به ترکیب استقلال تصریح کرد: خسرو برگشت خوبی به میادین داشت و بازیم موثری از خود به نمایش گذاشت. پاس گل او یک پاس استثنایی بود که نشان از هوش و تجربه بالای او دارد و در فوتبال ما هر بازیکنی نمی تواند از این سبک پاس ارسال کند. در بازی های باقی مانده مظلومی می تواند بر تجربه و هوش خسرو حساب ویژه ای باز کند.

فریبا در پایان با اعلام این موضوع که اکنون زمان انتقاد و انتقام نیست، گفت: همه پیشکسوتان در این مرحله از فصل باید به خاطر نام استقلال از این تیم حمایت کنند. استقلال بازی های سختی پیش روی دارد و پیشکسوتان و هواداران باید با حمایت از استقلال به موفقیت تیم کمک کنند. البته بازی های سخت استقلال در تهران است که در این میان حضور هواداران در ورزشگاه می تواند بسیار کارساز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )